וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ קרעי: "הקדוש ברוך הוא מעדיף את מחנה הימין על מחנה השמאל"

25.12.2019 / 19:38

ערב הפריימריז לראשות הליכוד, בכירי המפלגה ומאות פעילים הגיעו לאירוע תמיכה בנתניהו בביתו של חבר הכנסת בעוטף עזה. ראש הממשלה הכריז כי "מחר יהיה ניצחון גדול" והעלה את סוגיית הריבונות בבקעה והאיום האיראני. רגב תקפה את סער: "מה יעשה אחרי שיפסיד?"

עריכה: אסף דרורי

ערב לפתיחת הקלפיות בקרב על ראשות הליכוד, ח"כ שלמה קרעי אמר היום (רביעי) כי "הקדוש ברוך הוא מעדיף את מחנה הימין על מחנה השמאל". מאות מתושבי המועצה האזורית שדות נגב הגיעו אל אירוע התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו שנערך בביתו של קרעי במושב זמרת. לכנס הגיעו שורת בכירי הליכוד, בהם נתניהו, השרים ישראל כץ, מירי רגב, יריב לוין וגילה גמליאל וכן חברי הכנסת מיקי זוהר ודוד ביטן.

נתניהו הכריז כי "מחר יהיה ניצחון גדול". לדבריו, "אני מתכוון להחיל את הריבונות של ישראל בבקעת הירדן ובכל היישובים ביהודה ושומרון, וגם להשיג הכרה של ארצות הברית בריבונות זאת". עוד הוסיף כי "יש לנו מבחנים גדולים. האיראנים לא ישיגו כלום כל עוד אני ראש ממשלה. אף אחד לא יגן על היהודים אם אנחנו לא נגן על עצמנו".

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה עם משפחתו של חה"כ שלמה קרעי, בתום כנס בביתו של קרעי במושב זמרת בעוטף עזה 25 בדצמבר 2019. אתר רשמי
מפגן תמיכה בנתניהו. ראש הממשלה ורעייתו עם קרעי ומשפחתו, הערב/אתר רשמי

חברי המפלגה תקפו את ח"כ גדעון סער וקבוצות פעילים בליכוד, בהן "הליכודניקים החדשים". רגב אמרה כי "אנחנו בעד דמוקרטיה, אבל לא בדרך הזאת ולא בצורה הזאת. גדעון סער יושב בתקשורת וקורא לנתניהו להתפטר. על מה? מה יעשה גדעון סער אחרי שהוא יפסיד?".

"יש את הליכודניקים החדשים ויש קבוצות מאורגנות בליכוד שהולכות עם גדעון סער ורוצות להפיל את נתניהו", הוסיפה השרה. "רק נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה". ח"כ ביטן הצטרף לדבריה ואמר כי "יש בליכוד קבוצת אינטרסנטים שפועלים בתוך הליכוד כמו הליכודניקים החדשים. צריך שכולם יתגייסו כדי להמעיט בכוחם".

עוד בוואלה!

המחנות, התומכים - והגשם: המדריך המלא לפריימריז בליכוד

לכתבה המלאה
גדעון סער במהלך נאומו בעצרת תמיכה בנתניה 23 בצדמבר 2019. שלומי גבאי
עסוק בשיחות שכנוע טלפוניות. סער/שלומי גבאי

נתניהו וסער מנצלים הערב את השעות האחרונות לפני היציאה לקלפיות. ראש הממשלה מבקר בכנסים ואירועים בדרום הארץ כפי שעשה בשבועיים האחרונים, ואילו חבר הכנסת עסוק בעיקר בשיחות שכנוע טלפוניות. המטרה של שניהם - להגיע לכמה שיותר מתפקדי ליכוד ולשכנע אותם לצאת ולהצביע למרות מזג האוויר הסוער שאמור לפקוד את הארץ מחר.

אינפו לו"ז בחירות לכנסת ה-23. אתר רשמי
אינפו לו"ז בחירות לכנסת ה-23/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully