וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירה חמישה כדורים ונמלט: הרופא מהדרום הואשם ברצח בת זוגו

2.12.2019 / 12:15

בפרקליטות החליטו להאשים את גיורא פראף פרי ברצח בנסיבות מחמירות, לאחר שירה באשתו למוות לפני כחודש במושב תלמי אליהו. על פי כתב האישום, את הכדור שהביא למותה הוא ירה בעורפה כשהייתה שרועה על הרצפה. אהרונוביץ', אם לארבעה וסבתא לתשעה, עבדה כגננת ומורה למוזיקה

צילום: שי מכלוף, עריכה: שאול אדם

כתב אישום הוגש היום (שני) בצהריים על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד ד"ר גיורא פראף פרי בן ה-67, בגין רצח אשתו, אסתי אהרונוביץ', במושב תלמי אליהו שבמועצה האזורית אשכול לפני כחודש. אהרונוביץ', אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים, עבדה כגננת ומורה למוזיקה. השניים היו נשואים במשך כעשור. בפרקליטות עוד התלבטו אתמול באיזה סעיף של רצח בדיוק יש להאשים את פרי, ולבסוף האשימו אותו ברצח בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, בין השניים היה סכסוך על רקע כספי, שבעקבותיו החלה אהרונוביץ' בנקיטת צעדים משפטיים נגד פראף פרי. בויכוח שהתקיים ביניהם כחודשיים לפני הרצח, אחז פראף פרי באקדח באופן שהבהיל את אהרונוביץ'. בעת ששהה בחו"ל, בעשרת הימים שקדמו לרצח, היא העבירה את חפציו לדר אחר בבית וכן החביאה את אקדחו - וכששב אמרה לו כי לא תשיב לו את האקדח עד שיעזוב את ביתם. למחרת, ביום הרצח, על פי כתב האישום, אמור היה להגיע שליח ולמסור מסמכים משפטיים לפרי, ואהרונוביץ' תיאמה עם השליח כי יעדכן אותה על כך כדי שתוכל לצאת מן הבית בזמן, משום שחששה מתגובתו של בן זוגה. בנוסף, היא תיאמה עם בתה שתהיה בסביבה ותוכל לבוא לעזרתה במידת הצורך.

עוד נטען בכתב האישום כי אחר הצהריים שהו פראף פרי ואהרונוביץ' יחד בבית, אז נטל פראף פרי את האקדח וירה חמש פעמים לעבר המנוחה ונמלט מהמקום במכוניתו. על פי כתב האישום, את כדור האקדח שגרם למותה, ירי פראף פרי בעורפה כאשר אהרונוביץ' כבר הייתה שרועה על הרצפה. בנוסף לכתב האישום, הוגשה בקשה לעצור אותו עד תום כל ההליכים נגדו.

לאחר שנורתה למוות, נתפס פרי כשברכבו 700 אלף שקלים, מזוודות וגם כדורים רפואיים שאיתם על פי החשד ניסה לשים קץ לחייו. הוא אושפז בבית החולים סורוקה בבאר שבע כמה ימים ללא הכרה, לאחר שנפגע בינוני, ככל הנראה במהלך מרדף משטרתי, כשניסה על פי החשד להימלט מזירת הרצח.

כתב אישום נגד גיורא פראף פרי בגין רצח אשתו אסתי אהרונוביץ', בית משפט השלום ב"ש, 2 בדצמבר 2019. שי מכלוף
מסר גרסה משלו לאירועים. גיורא פראף פרי בבית המשפט, היום/שי מכלוף

פראף פרי סירב לשתף פעולה עם החוקרים בתחילתה של החקירה, אך בהמשך שחזר את הרצח ומסר גרסה משלו לאירועים. מחקירתו במשטרה, שנוהלה על ידי ימ"ר נגב, עולה כי באותו בוקר בו התרחש הרצח הוא חזר מארצות הברית והגיע לבית של אשתו לבקשתה כדי לקבל מסמכים משפטיים. לפי גרסתו, הוא ארז מזוודות בשעות שלפני הרצח על מנת לעזוב את הבית, ופנה באותו היום לבעלי צימרים במושב כדי לבדוק אם יש להם חדרים פנויים. עוד טען כי השניים ניהלו מאבק על האקדח, וכתוצאה מכך נורו בשגגה יריות שמהן היא נפגעה. בנוסף, טען כי לאחר מכן הוא ניסה להתאבד ובלע כדורים.

"לפי הגרסה של גיורא, הוא ארז מזוודות והוא ביקש לעזוב", נטען. "הנשק היה בידה, הוא ביקש את הנשק, הוא אמר להביא את הנשק מהחדר הנעול, היא הוציאה את הנשק בצורה לא ראויה והיא פלטה כדור. הוא נלחץ מאוד וביקש ממנה את האקדח. במהלך מאבק בין השניים, נפלטו כדורים שפגעו בה. לאחר מכן הוא מספר שהוא נבהל וניסה לשים קץ לחייו, הוא לא ברח", עם זאת, השופטת קבעה במהלך אחד הדיונים כי גרסה זו "קורסת לאור הממצאים".

עוד בוואלה!

שלוש בחודש אחד: כך רוצחי נשים מחקים זה את זה

לכתבה המלאה
גיורא פרי ואסתי אהרונוביץ'. צילום מסך
"בדיעבד היום אנחנו מבינים שהיו סימנים מקדימים", אמרו ילדיה של אסתי אהרונוביץ'/צילום מסך

גרושתו השנייה של החשוד, נירית פרי שגרה בסן פרנסיסקו, סיפרה כי היא הוטרדה ואוימה בעבר על ידו. בדיקה פסיכיאטרית שנערכה לאחר הרצח קבעה כי פרי, רופא מומחה ברפואה פנימית ודחופה, כשיר להליך המשפטי. מלבד זאת, הפסיכיאטר שבדק אותו לפני שנים קבע שהוא סובל מפוסט טראומה ממלחמת יום הכיפורים.

לאחר הרצח סיפרו ילדיה של אהרונוביץ' כי "בדיעבד היום אנחנו מבינים שהיו סימנים מקדימים". בתה מעין אמרה כי פרי "היה מתחזה, הוא התחזה להיות איש משפחה צדיק, רופא, וזה לא באמת מה שהוא היה בדיעבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully