וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא החשוד ברצח באשכול שחזר המעשה וטען: נאבקתי עם אשתי על האקדח

14.11.2019 / 15:25

על פי גרסת החשוד גיורא פראף פרי, שהובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע, הוא ביקש לעזוב את הבית, והירי נגרם כתוצאה מתאונה בעת הוויכוח על האקדח. השופטת: הגרסה קורסת לאור הממצאים. מעצרו הוארך בשמונה ימים

עריכה: שאול אדם

גיורא פראף פרי, ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' בביתם שבמושב תלמי אליהו במועצה האזורית אשכול, הובא בצהריים (חמישי) לבית המשפט השלום בבאר שבע לדיון על הארכת מעצרו. אהרונוביץ', אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים, עבדה כגננת ומורה למוזיקה.

בבית המשפט נאמר כי פראף פרי שחזר את הרצח ומסר גרסה משלו לאירועים, לפיה הוא ארז מזוודות בשעות שלפני הרצח על מנת לעזוב את הבית, ופנה באותו היום לבעלי צימרים במושב כדי לבדוק אם יש להם חדרים פנויים. עורכת דינו, צ'יקי פלדמן, אמרה בדיון כי לגרסתו הנשק היה נעול בתוך החדר של האישה. לפי הגרסה של החשוד, לאשתו נפלט כדור והשניים נאבקו על האקדח. הוא טוען כי לאחר מכן הוא ניסה להתאבד ובלע כדורים.

"לפי הגרסה של גיורא, הוא ארז מזוודות והוא ביקש לעזוב. הנשק היה בידה, הוא ביקש את הנשק, הוא אמר להביא את הנשק מהחדר הנעול, היא הוציאה את הנשק בצורה לא ראויה והיא פלטה כדור, הוא נלחץ מאוד וביקש מימנה את האקדח, יש מאבק בין השניים, נפלטו כדורים שפגעו בה. לאחר מכן הוא מספר שהוא נבהל וניסה לשים קץ לחייו, הוא לא ברח", נטען. אולם, השופטת בדיון קבעה כי גרסה זו "קורסת לאור הממצאים".

במשטרה טענו כי החשדות נגדו התחזקו וביקשו הארכת מעצר של 15 יום נוספים, אולם השופטת הורתה להאריך את מעצרו בשמונה ימים.

גיורא פראף פרי החשוד כי רצח את אשתו אסתי אהרונוביץ' בתלמי אליהו, הארכת מעצר בית משפט השלום ב"ש, 14 בנובמבר 2019. שי מכלוף
שחזר את המעשה. גיורא פראף פרי בבית המשפט, היום/שי מכלוף

הארכת המעצר הקודמת, עליה הוחלט לפני כשבוע, נעשתה יום לאחר שהחשוד השתחרר מבית החולים סורוקה בעיר, שם אושפז לאחר שנפגע בינוני, ככל הנראה במהלך מרדף משטרתי כשניסה על פי החשד להימלט מזירת הרצח. כשהגיעו חוקרי המשטרה לבית החולים טען בפניהם פראף פרי בן ה-67 כי הוא אינו זוכר דבר.

בדיקה פסיכיאטרית קבעה כי פראף פרי, רופא מומחה ברפואה פנימית ודחופה, כשיר להליך המשפטי. מלבד זאת, הפסיכיאטר שבדק אותו לפני שנים קבע שהוא סובל מפוסט טראומה ממלחמת יום הכיפורים. עורכת דינו של פראף פרי טענה בשבוע שעבר בבית המשפט כי הוא ניסה לשים קץ לחייו. "הוא טופל בעבר עקב פוסט טראומה", אמרה, והוסיפה כי "הוא עדיין מאוד מבובלבל, אני מקווה שהדברים יתבהרו".

במשטרה טוענים כי ברשותו של החשוד פרי נתפס האקדח שלפי החשד שימש אותו ברצח, וכן ממצאים נוספים שמחזקים את החשד. כמו כן, אין אינדיקציה לגורם נוסף שהיה בזירת הרצח. גרושתו השנייה של החשוד, נירית פרי שגרה בסן פרנסיסקו, סיפרה כי היא הוטרדה ואוימה בעבר על ידו.

(עדכון ראשון: 15:05)

עוד בוואלה!

המשטרה על החשוד ברצח אשתו מאשכול: "הוא כשיר להליך משפטי"

לכתבה המלאה
אסתי אהרונוביץ שנרצחה עפ"י החשד ע"י בעלה גיורא פראף פרי. באדיבות המשפחה
אסתי אהרונוביץ/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully