וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה על החשוד ברצח אשתו מאשכול: "הוא כשיר להליך משפטי"

7.11.2019 / 15:05

מעצרו של הרופא גיורא פראף פרי, החשוד ברצח רעייתו אסתי אהרונוביץ' בתלמי אליהו, הוארך בשבעה ימים. נציג המשטרה טען כי הוא "שמר על זכות השתיקה" במהלך חקירתו וכי בדיקה פסיכיאטרית קבעה כי הוא כשיר להליך משפטי

צילום: שי מכלוף

בית משפט השלום בבאר שבע הורה היום (חמישי) על הארכת מעצרו של הרופא גיורא פראף פרי, החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' בביתם שבמושב תלמי אליהו במועצה האזורית אשכול, בשבעה ימים עד יום חמישי הבא. החשוד שוחרר אתמול מבית החולים סורוקה ונלקח בליווי שוטרים למעצר, זאת לאחר ששב להכרה. נציג המשטרה טען בבית המשפט כי "החקירה הראשונה נערכה רק אתמול אך החשוד שמר על זכות השתיקה".

בדיקה פסיכיאטרית קבעה כי החשוד כשיר להליך המשפטי. מלבד זאת, הפסיכיאטר שבדק אותו לפני שנים קבע שהוא סובל מפוסט טראומה ממלחמת יום הכיפורים. עורכת דינו של פראף פרי טענה בבית המשפט כי החשוד ניסה להתאבד. "הוא טופל בעבר עקב פוסט טראומה". בנוסף אמרה כי החשוד עדיין מתאושש מפציעתו "הוא עדיין מאוד מבובלבל, אני מקווה שהדברים יתהברו".

הרופא נפצע באורח בינוני ככל הנראה במהלך מרדף משטרתי, כשניסה להימלט מזירת הרצח והתהפך עם רכבו. חוקרי המשטרה הגיעו לבית החולים, כששמירה הדוקה נמצאת סביב מיטתו, ופרי טען בפניהם: "אני לא זוכר כלום".

ד"ר גיורא פראף פרי. יניר יגנה
פראף פרי עם שחרורו מבית החולים למעצר, אתמול/יניר יגנה

במשטרה טוענים כי ברשותו של פרי, רופא בן 67 המומחה ברפואה פנימית ודחופה, נתפס האקדח שלפי החשד שימש אותו ברצח וממצאים נוספים שמחזקים את החשד. כמו כן, אין אינדיקציה לגורם נוסף שהיה בזירת הרצח. גרושתו השנייה של החשוד, נירית פרי שגרה בסן פרנסיסקו, סיפרה כי היא הוטרדה ואוימה בעבר על ידו.

אסתי אהרונוביץ', אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים, עבדה כגננת ומורה למוזיקה. ילדיה, גיל ומעין אהרונוביץ' ערכו אתמול מסיבת עיתונאים בבית המשפחה בבאר שבע ובה סיפרו על אמם. מעין בתה אמרה כי הייתה להם דאגה באשר לקשר בין השניים אבל הם לא האמינו שהדבר יגיע לכדי רצח. "בדיעבד היום אנחנו מבינים שהיו סימנים מקדימים, אבל לא נפרט בשלב הזה", אמרה.

אסתי אהרונוביץ שנרצחה עפ"י החשד ע"י בעלה גיורא פראף פרי. באדיבות המשפחה
"אנחנו מבינים שהיו סימנים מקדימים"./באדיבות המשפחה

הבת טענה כי בן זוגה של אמה, החשוד במעשה, הוא "מתחזה". לדבריה, "הוא התחזה להיות איש משפחה צדיק, רופא, וזה לא באמת מה שהוא היה בדיעבד". עוד שיתפה בחוויותיה בערב שבו נרצחה אמה, ואמרה: "אני באותו יום הייתי איתה ועם שני ילדיי ביום כיף יחד, בשעה ארבע וחצי שמתי אותה ברכב שלה שאיתו היא המשיכה הביתה וזו הייתה פעם אחרונה שראיתי אותה".

(עדכון ראשון: 14:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully