וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא החשוד ברצח באשכול שב להכרה ואמר לחוקרים: "לא זוכר כלום"

5.11.2019 / 15:53

פרופ' גיורא פראף פרי, החשוד ברצח אסתי אהרונוביץ', התעורר בבית החולים סורוקה וחזר לתקשר עם סביבתו. חוקרי המשטרה החלו לחקור אותו במיטתו, והוא טען בפניהם כי הוא אינו זוכר דבר. הוא נפצע בינוני כשנמלט מביתו במושב תלמי אליהו, שם נמצאה אשתו ללא רוח חיים

עריכה: עמית שמחה

רצח בת ה-70 באשכול - כל העידכונים:

  • הרופא החשוד ברצח אשתו לחוקרים: "לא זוכר דבר"
  • החשוד, פרופסור גיורא פראף פרי, חזר הבוקר להכרה
  • פרסום שמו הותר אמש ומעצרו הוארך עד ליום חמישי
  • המשטרה טענה כי נתפסו ממצאים המחזקים את החשד כי רצח
  • גרושתו של החשוד סיפרה כי בעבר הטריד ואיים עליה

פרופסור גיורא פראף פרי, החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ', חזר הבוקר (שלישי) להכרה. זאת לאחר שנפצע באורח בינוני במהלך מרדף משטרתי בערב הרצח. חוקרי המשטרה הגיעו לבית החולים סורוקה, וסביב מיטתו במחלקה הפנימית נמצאת שמירה אדוקה. פרי אמר לחוקרים: "אני לא זוכר כלום".

בית משפט השלום בבאר שבע התיר אתמול לפרסום את שמו של פרי והאריך את מעצרו עד ליום חמישי. פרי, בן 67 המומחה ברפואה פנימית ודחופה, אושפז בבית החולים לאחר שעל פי החשד התהפך עם רכבו כשניסה להימלט. במשטרה טוענים כי ברשותו של פרי נתפס האקדח שלפי החשד שימש אותו ברצח, וממצאים נוספים שמחזקים את החשד. כמו כן, אין אינדיקציה לגורם נוסף שהיה בזירת הרצח.

החוקרים בחדרו של הרופא החשוד ברצח אשתו בתלמי אליהו 5 בנובמר 2019. אתר רשמי
חזר להכרה, ושמירה הוצבה סביב מיטתו. מאבטח מחוץ לחדרו של פרי, היום/אתר רשמי

אהרונוביץ', אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים, הובאה אתמול למנוחות בבית העלמין בחבל השלום. "כולם אהבו אותה", תיאר אחד השכנים של בני הזוג למושב. "בעלה היה הרופא הישראלי הראשון בצלב האדום והיה גם רופא צבאי. הם שהו הרבה בחו"ל בגלל עבודתו. לא האמנו שדבר כזה יכול לקרות, הם היו הרבה ביחד ולא עזבו אחד את השני".

אחת מחברותיה של אהרונוביץ' סיפרה כי המתינה לה בליל הרצח. "היא הייתה אמורה לבוא אליי והיא לא באה אז צלצלתי והיא לא ענתה לי", שחזרה בליל הרצח. "באתי וראיתי את כלתה שם, והבנתי".

עוד בוואלה!

"האכילו ומשכו בכוח": שתי מטפלות הואשמו בהתעללות בפעוטות בחיפה

לכתבה המלאה
גיורא פרי ואסתי אהרונוביץ'. צילום מסך
שב להכרה. פרי ואהרונוביץ'/צילום מסך

גרושתו השנייה של פרי, נירית מסן פרנסיסקו, סיפרה כי היא בעבר הוטרדה ואוימה על ידו. "הרבה פעמים הוא היה מטייל ונעלם", תיארה. "יש לו קטע כזה, להיעלם. לא הגיע לעבודה וגם לא הודיע לי. היה פשוט הולך לשדה התעופה וקונה כרטיס. היו מחכים לו חולים בקליניקה והוא לא היה מגיע".

לדבריה, אחרי גירושיה היא נאלצה להזעיק את המשטרה בארצות הברית. "עברתי גירושים קשים מאוד ממנו. הוא היה עוקב אחריי, או שהיה נוסע ברחוב הלוך ושוב. הוא כתב אי-מיילים נוראיים לכל המשפחה שלי עם דברים שלא היו ולא נבראו", סיפרה.

בית משפחת הזוג בתלמי אליהו. אתר רשמי
"לא האמנו שדבר כזה יכול לקרות". ביתם של בני הזוג בתלמי אליהו/אתר רשמי

פרי ואהרונוביץ' היו יחד במשך עשר שנים. על הרגע שבו שמעה על הרצח, אמרה נירית: "חטפתי הלם כששמעתי, אבל זה קצת מפתיע ולא מפתיע. מצד אחד, מאוד מפתיע שרופא לוקח אקדח והורג, אבל מצד שני היו בו הרבה דברים לא מובנים". לדבריה, "יש לו טוב לב ורצון להנהיג מול אטימות ורצון לא להבין. אני עושה את זה כי לא האמינו לי, כולם תמיד הסתכלו עליו כרופא הנחמד והחכם, ולא תמיד האמינו לי".

(עדכון ראשון: 10:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully