וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בת 70 נמצאה ללא רוח חיים באשכול; בעלה נעצר

3.11.2019 / 20:48

צוות מד"א הוזעק לבית ביישוב תלמי אליהו שבתחומי המועצה האזורית, שם איתר את האישה כשהיא מחוסרת הכרה וקבע את מותה. על גופתה נמצאו סימני ירי. בן זוגה, רופא במקצועו, נעצר לאחר שרכבו התהפך באזור שבטה ובו נמצא נשק

צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

אישה כבת 70 נמצאה היום (ראשון) כשהיא ירויה וללא סימני חיים בבית במושב תלמי אליהו שבמועצה האזורית אשכול. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את האישה מחוסרת הכרה וקבע את מותה. במשטרה בודקים חשד לרצח. בתום סריקות נעצר בעלה, רופא במקצועו, לאחר שהתהפך עם רכבו באזור שבטה. הוא נפצע ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. ברכבו נמצא נשק וכן תרופות רבות.

שכניהם של בני הזוג סיפרו על משפחה שקטה והופתעו לשמוע על המקרה. "שמענו בומים וחשבנו שזה יריות ממצרים", אמר שכן. "אחד השכנים הזעיק את המשטרה ואז הבנו את מה שקרה". שכנה נוספת העידה כי "בני הזוג היו בסכסוך גירושים בחודשים האחרונים".

פרמדיק מד"א יצחק כהן סיפר כי "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסו לבית. הפצועה הייתה מחוסרת הכרה וללא סימני חיים, ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

רכבו של הבעל החשוד ברצח באשכול אחרי ההתהפכות. אתר רשמי
ברכב אותרו נשק ותרופות. מכוניתו של הבעל/אתר רשמי

במועצה האזורית אשכול הביעו צער על מותה של האישה ומסרו כי מדובר ככל הנראה בנסיבות פליליות. עוד הוסיפו כי "האירוע אינו על רקע לאומני ונמצא בחקירת המשטרה. אנשי המקצוע במועצה - צוות האגף לשירותים חברתיים וביטחון אשכול נמצאים במקום ומטפלים במקרה. הצוותים ימשיכו במתן סיוע למשפחה וליישוב ככל שידרש. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה וקהילת אשכול".

יו"ר נעמ"ת, חגית פאר, מסרה בתגובה כי "נשים ממשיכות להירצח וממשלת ישראל נותרת אדישה. תקציבים לשתי מערכות בחירות יש בשפע - תקציב לתכנית חירום למאבק באלימות נגד נשים אין. הקבינט התכנס היום לדיון של ארבע שעות על האיום מעזה - מתי יגיע היום בו הממשלה תקדיש כינוס חירום מיוחד שכזה לאיומים הפנימיים?".

זירת הרצח ביישוב תלמי אליהו שבאשכול 3 בנובמר 2019. שי מכלוף
זירת הרצח, הערב/שי מכלוף

ביום שישי האחרון חוסין מוחמד חוואלד בן בן ה-47, תושב הכפר הבדואי חוואלד שבגליל, נורה למוות בצומת איבטין שבצפון, בסמוך לקריית טבעון. צוותי מד"א פינו אותו במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא סובל מפצע ברגלו, אך מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע והרקע.

(עדכון ראשון: 19:34)

זירת הרצח ביישוב תלמי אליהו שבאשכול 3 בנובמר 2019. אתר רשמי
האישה אותרה ללא סימני חיים. זירת הרצח, הערב/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully