וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח באשכול: הרופא החשוד השתחרר מבית החולים ונעצר

6.11.2019 / 10:53

ד"ר גיורא פראף פרי שעל פי החשד רצח את אשתו אסתי אהרונוביץ' במושב תלמי אליהו - השתחרר מבית החולים סורוקה ונלקח בליווי שוטרים לדיון בהארכת מעצרו. שלשום הובאה אהרונוביץ' למנוחת עולמים. "אדם עלוב נפש סיים ברגע את חייך", ספדה לה בתה

עריכה: טל רזניק

הרופא גיורא פראף פרי שעל פי החשד רצח את אישתו אסתי אהרונוביץ' במושב תלמי אליהו שבמועצה האזורית אשכול - השתחרר היום (רביעי) מבית החולים סורוקה ונלקח בליווי שוטרים לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

החשוד ברצח, חזר אתמול להכרה בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. הוא נפצע באורח בינוני ככל הנראה במהלך מרדף משטרתי כשניסה להימלט מזירת הרצח והתהפך עם רכבו. חוקרי המשטרה הגיעו לבית החולים, כששמירה הדוקה נמצאת סביב מיטתו, ופרי טען בפניהם: "אני לא זוכר כלום".

במשטרה טוענים כי ברשותו של פרי, רופא בן 67 המומחה ברפואה פנימית ודחופה, נתפס האקדח שלפי החשד שימש אותו ברצח, וממצאים נוספים שמחזקים את החשד. כמו כן, אין אינדיקציה לגורם נוסף שהיה בזירת הרצח. גרושתו השנייה של פרי, נירית שגרה כיום בסן פרנסיסקו, סיפרה כי היא בעבר הוטרדה ואוימה על ידו.

ד"ר גיורא פראף פרי. יניר יגנה
החשוד משתחרר מבית החולים, הבוקר/יניר יגנה

בתה של אהרונוביץ', שעל פי החשד נרצחה בידי בעלה במועצה האזורית אשכול, אמרה בהלווייתה כי "אדם עלוב נפש סיים ברגע את חייך". משפחתה של אסתי פרסמה אמש את ההספד שנשאה הבת, מעיין, לזכר אמה. "כל מי שהכיר אותך ידע שאת אישה טובת לב עם נתינה אינסופית", אמרה הבת בהלוויה שהתקיימה אתמול בבית העלמין בחבל השלום. "דואגת, תומכת ואוהבת. את היית בשבילנו העולם כולנו. חיבקת כשצריך, הקשבת, הכלת ותמיד היית שם בשבילנו. את החיים שלך הקדשת לנו".

מעיין הוסיפה בהספדה: "איך ממשיכים בלעדייך? איך ממלאים את החלל הגדול שנשאר? גידלת מחזורים של ילדים בכל האזור כגננת ומורה למוזיקה. השארת חלל ענק אצל כל אחד ואחת שנמצאים כאן היום. אמא, תנוחי על משכבך בשלום ותשמרי עלינו מלמעלה. תני לנו כוחות להמשיך את החיים בלעדייך".

אהרונוביץ', אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים, עבדה כגננת ומורה למוזיקה. אחת מחברותיה של אהרונוביץ' סיפרה כי המתינה לה בליל הרצח. "היא הייתה אמורה לבוא אליי והיא לא באה אז צלצלתי והיא לא ענתה לי", שחזרה בליל הרצח. "באתי וראיתי את כלתה שם, והבנתי".

(עדכון ראשון: 9:59)

עוד בוואלה!

פרידה אחרונה מהנרצחת באשכול: "אדם עלוב נפש סיים את חייך ברגע"

לכתבה המלאה
גיורא פרי ואסתי אהרונוביץ'. צילום מסך
פראף פרי לצד הנרצחת, אסתי אהרונוביץ'/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אשכול
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully