וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה אחרונה מהנרצחת באשכול: "אדם עלוב נפש סיים את חייך ברגע"

5.11.2019 / 19:22

מעיין, בתה של אסתי אהרונוביץ', נפרדה ממנה בהלוויתה בבית העלמין בחבל השלום. "היית בשבילנו העולם כולו", אמרה הבת. "גידלת מחזורים של ילדים והשארת חלל ענק". הבעל החשוד ברצח בתלמי אליהו שב להכרה בבית החולים וטען כי הוא אינו זוכר דבר

עריכה: עמית שמחה

בתה של אסתי אסתי אהרונוביץ', שעל פי החשד נרצחה בידי בעלה במועצה האזורית אשכול, אמרה בהלווייתה כי "אדם עלוב נפש סיים ברגע את חייך". משפחתה של אסתי פרסמה היום (שלישי) את ההספד שנשאה הבת, מעיין, לזכר אמה. "כל מי שהכיר אותך ידע שאת אישה טובת לב עם נתינה אינסופית", אמרה הבת בהלוויה שהתקיימה אתמול בבית העלמין בחבל השלום. "דואגת, תומכת ואוהבת. את היית בשבילנו העולם כולנו. חיבקת כשצריך, הקשבת, הכלת ותמיד היית שם בשבילנו. את החיים שלך הקדשת לנו".

מעיין הוסיפה בהספדה: "איך ממשיכים בלעדייך? איך ממלאים את החלל הגדול שנשאר? גידלת מחזורים של ילדים בכל האזור כגננת ומורה למוזיקה. השארת חלל ענק אצל כל אחד ואחת שנמצאים כאן היום. אמא, תנוחי על משכבך בשלום ותשמרי עלינו מלמעלה. תני לנו כוחות להמשיך את החיים בלעדייך".

הנרצחת בתלמי אליהו. אתר רשמי
"השארת חלל ענק אצל כל אחד ואחת". אסתי אהרונוביץ'/אתר רשמי

אהרונוביץ', אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים, עבדה כגננת ומורה למוזיקה. אחת מחברותיה של אהרונוביץ' סיפרה כי המתינה לה בליל הרצח. "היא הייתה אמורה לבוא אליי והיא לא באה אז צלצלתי והיא לא ענתה לי", שחזרה בליל הרצח. "באתי וראיתי את כלתה שם, והבנתי".

החשוד ברצח, בעלה פרופ' גיורא פראף פרי, חזר מוקדם יותר היום להכרה בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. הוא נפצע באורח בינוני ככל הנראה במהלך מרדף משטרתי כשניסה להימלט מזירת הרצח והתהפך עם רכבו. חוקרי המשטרה הגיעו לבית החולים, כששמירה הדוקה נמצאת סביב מיטתו, ופרי טען בפניהם: "אני לא זוכר כלום".

עוד בוואלה!

התקציבים מתעכבים: הפלונטר הפוליטי תוקע את המאבק באלימות במשפחה

לכתבה המלאה
קברה של אסתי אהרונוביץ' שנרצחה עפ"י החשד ע"י בעלה, חבל שלום- 3 בנובמבר 2019. שי מכלוף
הותירה אחריה ארבעה ילדים ותשעה נכדים. קברה של אהרונוביץ'/שי מכלוף

אחד משכניהם של בני הזוג במושב אמר על אהרונוביץ' כי "כולם אהבו אותה. בעלה היה הרופא הישראלי הראשון בצלב האדום והיה גם רופא צבאי. הם שהו הרבה בחו"ל בגלל עבודתו. לא האמנו שדבר כזה יכול לקרות, הם היו הרבה ביחד ולא עזבו אחד את השני".

במשטרה טוענים כי ברשותו של פרי, רופא בן 67 המומחה ברפואה פנימית ודחופה, נתפס האקדח שלפי החשד שימש אותו ברצח, וממצאים נוספים שמחזקים את החשד. כמו כן, אין אינדיקציה לגורם נוסף שהיה בזירת הרצח. גרושתו השנייה של פרי, נירית שגרה כיום בסן פרנסיסקו, סיפרה כי היא בעבר הוטרדה ואוימה על ידו.

גיורא פראף פרי, חשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ בתלמי אליהו. צילום מסך
החשוד ברצח, גיורא פראף פרי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully