וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי נרצחה בביתה בתלמי אליהו: "כולם אהבו אותה"

4.11.2019 / 11:39

אסתי אהרונוביץ' בת ה-70 תובא ב-17:00 למנוחות לאחר שנרצחה על פי החשד בידי בעלה. היא הותירה אחריה ארבעה ילדים ותשעה נכדים. בעלה החשוד אושפז במצב בינוני לאחר שהתהפך עם רכבו, ככל הנראה כשנמלט לאחר המעשה

צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

אסתי אהרונוביץ' בת ה-70 היא האישה שנרצחה אתמול (שני) על פי החשד בידי בעלה, בביתם במושב תלמי אליהו שבמועצה האזורית אשכול. אהרונוביץ', אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים, תובא למנוחות בבית העלמין בחבל שלום בשעה 17:00.

אהרונוביץ', מורה בגמלאות, הייתה בהליכי גירושים מבעלה. במושב בו התגוררו השניים התושבים מספרים כי הזוג עבר למקום לפני כמה שנים וכי נהג לשמור על פרטיותו. "מדובר באנשים נורמטביים, אנחנו בהלם", סיפרו. "הייתה להם קבוצה מצומצת של חברים, עברו למושב לפני שבע שנים, מדובר בנישואים שניים של האישה".

החשוד ברצח אשתו והנרצחת בתמלי אליהו. אתר רשמי
אסתי אהרונוביץ' יחד עם בעלה החשוד ברצח/אתר רשמי

"אנחנו כואבים והמומים", אמרה ריקי פרץ, מצוות החירום בבמושב. "זה אירוע חריג, אנחנו כאן כדי לתמוך במשםחה, הילדים שלהם מודעים למה שקרה, הם חיים פה שבע שנים , הם שמרו על הפרטיות תמיד". לדבריה, . "אסתר היתה חברה אהובה ומלאת חיים, מוכרת ומעורבת בקהילה. אמא וסבתא טוטאלית וחברה נפלאה. כרגע אנו עסוקים במתן תמיכה ומענה למשפחה ולקהילה. אנו סומכים על המשטרה בחקירת וטיפול המקרה".

"היא הייתה מורה למוסיקה בבית הספר היסודי פה", סיפר אחד השכנים. "כולם אהבו אותה, הוא היה הרופא הראשון הישראלי בצלב האדום, היה גם רופא צבאי, הם שהו הרבה בחול בגלל עבודתו, לא האמנו שדבר כזה יכול לקרות".

מהמועצה אזורית אשכול נמסר: אנו כואבים והמומים את המקרה. הצוותים המקצועיים במועצה, צוות אגף הרווחה והבטחון מלווים את המשפחה מאז שעות הערב וימשיכו ללוות ככל שידרש.

עוד בוואלה!

"אמר שיש ביניהם בעיות": הרופא שטיפל בחולים בעולם שחשוד ברצח אשתו

לכתבה המלאה
בית משפחת הזוג בתלמי אליהו. אתר רשמי
ביתם של בני הזוג בתלמי אליהו, הבוקר/אתר רשמי

בעלה של אסתי, בן ה-65, חשוד כי ביצע את המעשה בביתם. הוא אותר אמש סמוך לקציעות לאחר שהתהפך עם רכבו, ככל הנראה בעת שנמלט לאחר המעשה. הוא פונה לבית החולים סורוקה במצב בינוני ובהמשך יתקיים דיון בהארכת מעצרו.

במכוניתו של החשוד נמצא נשק. במשטרה אף בודקים חשד שבלע כדורים בניסיון לשים קץ לחייו. החשוד, רופא במקצועו, מוכר בשל מומחיותו ברפואה הומניטרית ופעילותו במשלחות סיוע רפואיות באזורים מוכי מלחמה ובמבצעים רפואיים מורכבים.

הנרצחת בתלמי אליהו. אתר רשמי
אסתי אהרונוביץ'/אתר רשמי

"הוא היה איש שעזר להמון אנשים, אני לא מבין איך הוא הגיע לזה", סיפר לוואלה! NEWS חברו של החשוד המתגורר סמוך לו במושב. "הוא סיפר לי שיש איזה מחלוקת, היא אישה מקסימה, לא היו מקרים של אלימות, הוא אדם מאוד שקט. הוא אמר לי 'יש לי קצת בעיות', זאת טרגדיה. זה האחרון שהאמנתי בחיים שזה יקרה. הוא סיפר לי שיש ביניהם מתח, הרבה פעמים הם היו ביחד בחו"ל. הוא אמר לי שהוא מחפש לעזוב את הבית. ביום שבת ניסה למצוא בית, ביום ראשון ראיתי אותו, בדרך כלל אנחנו מפתחים שיחות אבל הוא היה סגור בתוך עצמו, ראיתי שמשהו עובר עליו". לדבריו, בערב האירוע הוא ניסה להשיג את החשוד כמה פעמים, אולם הוא נותר ללא מענה.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully