וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לרצח באשכול: הבעל מאושפז במצב בינוני בבית החולים

4.11.2019 / 7:50

החשוד ברצח אשתו פונה לבית החולים לאחר שנפצע בתאונה עצמית, ככל הנראה בשל מרדף משטרתי לאחר המעשה. הבעל, רופא במקצועו, נעצר לאחר קבלת הטיפול הרפואי. שכניהם מספרים כי הזוג עבר למושב לפני כמה שנים ונהג לשמור על פרטיותו. במהלך היום יתקיים דיון בהארכת מעצרו

צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

מצבו של החשוד בן ה-65 ברצח אשתו בת ה-70 במושב תלמי אליהו מוסיף הבוקר (שני) להיות בינוני. החשוד פונה אתמול לבית החולים סורוקה, לאחר שנפצע בתאונת דרכים עצמית - ככל הנראה במרדף משטרתי לאחר המעשה. במהלך היום צפוי להתקיים דיון בהארכת מעצרו.

החשוד, רופא במקצועו, אותר זמן קצר לאחר המקרה סמוך לקציעות. במכוניתו נמצאו נשק ותרופות. הוא נעצר ולאחר מכן פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. איתורו התבצע זמן קצר לאחר שצוות מד"א קבע את מותה של אשתו בביתם במושב שבתחומי המועצה האזורית אשכול.

החשוד ברצח אשתו במושב תלמי אליהו, אשכול. עיבוד תמונה
מצבו של החשוד מוסיף להיות בינוני. בני הזוג/עיבוד תמונה

במושב תלמי אליהו מתקשים לשוב לשגרה לאחר המקרה המזעזע. התושבים במקום מספרים על זוג שעבר למושב לפני כמה שנים ונהג לשמור על פרטיותו. "היא הייתה אמורה לבוא אליי והיא לא באה אז צלצלתי והיא לא ענתה לי", שחזרה אתמול אחת מחברותיה. "באתי וראיתי את כלתה שם, והבנתי". החברה ציינה כי האישה ובן זוגה היו בסכסוך גירושים בחודשים האחרונים. היא הותירה אחריה ארבעה ילדים.

האישה הייתה מורה למוזיקה בבית הספר היסודי ובן זוגה עבד כרופא. "כולם אהבו אותה", תיאר אחד השכנים של בני הזוג למושב. "בעלה היה הרופא הישראלי הראשון בצלב האדום והיה גם רופא צבאי. הם שהו הרבה בחו"ל בגלל עבודתו. לא האמנו שדבר כזה יכול לקרות, הם היו הרבה ביחד ולא עזבו אחד את השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully