וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 16 נדרש להעיד במשפט נגד אחיו החשוד ברצח - ונעלם

הנער נעדר מאז השבוע שעבר, אז היה אמור להעיד נגד אחיו במשפט על רצח אחותם. הוא לא הופיע לדיון ואב המשפחה הגיש תלונה על העדרותו. לפי כתב האישום, האח רצח את אחותו "בשל תחושתו כי פגעה בכבוד המשפחה"

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: עמית שמחה

המשטרה מחפשת אחר נער בן 16 מלוד, שהיה אמור להעיד בשבוע שעבר כנגד אחיו, שנאשם ברצח אחותם - נג'לא אלעמורי. לפי כתב האישום, שהוגש ביוני לבית המשפט המחוזי מרכז, הקטין ראה את אחיו הגדול, מוחמד, חונק למוות את האחות ואף ניסה לעצור בעדו, אך ללא הצלחה.

ביום שני האחרון אמור היה האח הקטן לעלות על דוכן העדים, אך לא הגיע לדיון. שוטרים נשלחו למוסד החינוכי בו הוא לומד, לביתו ולבית אחת מאחיותיו - אך לא הצליחו לאתרו. אביו של הקטין הנעדר הגיש תלונה במשטרה בגין העדרותו. על היעדרותו של הקטין פורסם לראשונה הערב ב"הארץ".

הנעדרת נג'לאא אלעמורי בת 19 מלוד.. אתר רשמי
האחות שנרצחה נג'לאא אלעמורי בת 19 מלוד/אתר רשמי

כתב האישום נגד מוחמד מתאר מסכת של התעללות לכאורה באחותו. כך, בספטמבר שעבר כאשר נודע לו שהיא שוהה אצל חברה בכרמיאל, הוא הגיע למקום ודרש ממנה לחזור איתו הביתה. הוא עזב את המקום רק כאשר הגיעה לשם משטרה. חודש לאחר מכן הצליח שוב לאתר את האחות נג'לא, וניסה יחד עם אח נוסף להכניס אותה בכוח לרכב.

ביום הרצח, ה-11 באפריל האחרון, יצאה נג'לא מהבית וחזרה סביב השעה תשע בערב. היא נכנסה לאחד החדרים, כשהאח מוחמד הגיע סביב השעה 23:00 ונכנס גם הוא לחדר. בשל דאגתו לנג'לא ניסה האח הקטן להיכנס גם הוא לחדר, אך אחיו הגדול סילק אותו.

פוענח רצח נג'לאא אלעמורי מלוד. צילום מסך
מוחמד ואח נוסף ניסו להכניס את נג'לה בכוח לרכב/צילום מסך

שני האחים התווכחו בצעקות, ואז לפי כתב האישום החליט מוחמד להרוג אותה. הוא החל לחנוק אותה, ולא חדל גם כשאחיו הקטן נכנס לחדר וניסה לעצור אותו. הוא עשה זאת, לפי הפרקליטות, "בשל תחושתו כי פגעה בכבוד המשפחה, ובמטרה להטיל מרות או מורא ולכפות עליה אורחות התנהגות". לאחר מכן לקח מוחמד את גופת אחותו, השליך אותה בשטח פתוח ליד היישוב שוהם, ושב למחרת כדי לקבור אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully