וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנק למוות את אחותו וקבר את הגופה בבור: פוענח רצח הצעירה מלוד

4.6.2019 / 14:03

מחמד אלעמורי בן ה-30 חשוד ברצח אחותו נג'לאא בת ה-19 בחודש אפריל זאת לאחר שהתעורר כעס מצד המשפחה על אורח חייה. בתום חקירה סמויה עלה כי הוא נכנס לחדרה שבבית הוריה בעיר, שם חנק אותה עד שגרם למותה. את גופתה החביא בבור בשטח פתוח סמוך לתל חדיד

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: עמית שמחה

המשטרה פענחה את רצח הנערה נג'לאא אלעמורי בת ה-19 תושבת לוד מחודש אפריל, והתירה היום (שלישי) לפרסום כי אחיה, מחמד אלעמורי בן ה-30, הוא החשוד במעשה. מעצרו של החשוד הוארך ועם סיום החקירה בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו מחר כתב אישום.

החקירה בנושא נפתחה לאחר מידע מודיעני שהובא למשטרה לפיו הצעירה נעלמה מביתה זה כמה ימים, וככל הנראה נרצחה על ידי בני משפחתה. מחקירת המשטרה עלה חשד לפיו, התעורר כעס רב בקרב משפחתה של המנוחה בשל אורח חייה ובשל העובדה כי בחרה לבלות ימים ארוכים מחוץ לבית המשפחה.

בתאריך ה-11 לאפריל בשעות הערב הגיע אחיה של הנרצחת החשוד במעשה לבית לבית אמו שם שהתה אלעמורי ואחיה הקטן. הוא נכנס לחדרה והחל לחנוק אותה בידיו - עד שגרם למותה. לאחר המעשה, לקח את גופתה לשדה פתוח באזור שוהם והניח אותה שם. למחרת, כך על פי החקירה, נטל מעדר, שב למקום שבו הותיר את גופת אחותו והעביר אותה לבור בשטח הסמוך לתל חדיד, שם טמן אותה וכיסה את גופתה.

עוד בוואלה! NEWS:
שקד בפרידה ממשרד המשפטים: "אני בהחלט מתכוונת לחזור לכאן"
נחמה ריבלין רעיית הנשיא הלכה לעולמה בגיל 74
"צנועה ואוהבת אדם": במערכת הפוליטית נפרדים מנחמה ריבלין

הנעדרת נג'לאא אלעמורי בת 19 מלוד.. אתר רשמי
חנק למוות והחביא את גופתה בבור. נג'לאא אלעמורי/אתר רשמי

עם מציאת הגופה - נעצרו בני משפחה נוספים

עם קבלת המידע על היעלמותה, פתחה המשטרה בחקירה סמויה, כאשר מאמצי החקירה שלוותה בהפעלת מערכים טכנולוגיים מתקדמים, סימנו מתחילת הדרך את השטחים הפתוחים שממזרח לשוהם כשטח בו היא אמורה להימצא. הנחת היסוד של המשטרה קבעה כי אלעומרי אינה בין החיים.
בתאריך ה-24 לאפריל בתום שלושה ימי חיפושים נמצאה גופתה של הנעדרת כשהיא קבורה בבור סמוך לתל חדיד.

עם מציאת הגופה, עצר כוח משטרה את שני אחיה של המנוחה, אחותה, גיסתה ואמה. עם התקדמות החקירה ולאחר שמעצרם הוארך מעת לעת, שוחררו, בדירוג, ארבעה מהעצורים: האם, הגיסה, האח הקטן והאחות הגדולה, ומעצרו של החשוד בביצוע הרצח כאמור, הוארך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully