וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח אסתי אהרונוביץ' באשכול: מעצרו של בעלה החשוד הוארך

21.11.2019 / 11:57

בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו של גיורא פרי בשמונה ימים וקבע כי יישלח לבדיקה פסיכיאטרית נוספת. הסנגורית טענה: "אשתו הייתה אהבת חייו"

עריכה: שאול אדם

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (חמישי) בשמונה ימים את מעצרו של ד"ר גיורא פרי, החשוד ברצח אשתו אסתי אהרונוביץ' בביתם במושב תלמי אליהו שבמועצה האזורית אשכול. בנוסף לכך, פרי נשלח לבדיקה פסיכיאטרית נוספת. הסנגורית, עו"ד ציקי פלדמן, אמרה כי אשתו "הייתה אהבת חייו".

בשבוע שעבר שחזר פרי את הרצח ומסר גרסה משלו לאירועים, לפיה הוא ארז מזוודות בשעות שלפני הרצח על מנת לעזוב את הבית, ופנה באותו היום לבעלי צימרים במושב כדי לבדוק אם יש להם חדרים פנויים. עוד הוסיף בגרסתו כי לאשתו נפלט כדור והשניים נאבקו על האקדח. הוא טען כי לאחר מכן הוא ניסה להתאבד ובלע כדורים.

"לפי הגרסה של גיורא, הוא ארז מזוודות והוא ביקש לעזוב", נטען. "הנשק היה בידה, הוא ביקש את הנשק, הוא אמר להביא את הנשק מהחדר הנעול, היא הוציאה את הנשק בצורה לא ראויה והיא פלטה כדור. הוא נלחץ מאוד וביקש ממנה את האקדח. במהלך מאבק בין השניים, נפלטו כדורים שפגעו בה. לאחר מכן הוא מספר שהוא נבהל וניסה לשים קץ לחייו, הוא לא ברח", עם זאת, השופטת בדיון קבעה כי גרסה זו "קורסת לאור הממצאים".

גיורא פראף פרי החשוד כי רצח את אשתו אסתי אהרונוביץ' בתלמי אליהו, הארכת מעצר בית משפט השלום ב"ש, 14 בנובמבר 2019. שי מכלוף
נשלח לעוד בדיקה פסיכיאטרית. פרי בבית המשפט, בשבוע שעבר/שי מכלוף

במשטרה טוענים כי ברשותו של החשוד נתפס האקדח שלפי החשד שימש אותו ברצח, וכן ממצאים נוספים שמחזקים את החשד. כמו כן, אין אינדיקציה לגורם נוסף שהיה בזירת הרצח. גרושתו השנייה של החשוד, נירית פרי שגרה בסן פרנסיסקו, סיפרה כי היא הוטרדה ואוימה בעבר על ידו.

בדיקה פסיכיאטרית שנערכה לאחר הרצח קבעה כי פרי, רופא מומחה ברפואה פנימית ודחופה, כשיר להליך המשפטי. מלבד זאת, הפסיכיאטר שבדק אותו לפני שנים קבע שהוא סובל מפוסט טראומה ממלחמת יום הכיפורים.

עוד בוואלה!

שלוש בחודש אחד: כך רוצחי נשים מחקים זה את זה

לכתבה המלאה
אסתר אהרונוביץ'. באדיבות המשפחה
הותירה אחריה ארבעה ילדים ותשעה נכדים. אהרונוביץ'/באדיבות המשפחה

אהרונוביץ', אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים, עבדה כגננת ומורה למוזיקה. לאחר הרצח סיפרו ילדיה כי "בדיעבד היום אנחנו מבינים שהיו סימנים מקדימים, אבל לא נפרט בשלב הזה". בתה מעין אמרה כי פרי "היה מתחזה, הוא התחזה להיות איש משפחה צדיק, רופא, וזה לא באמת מה שהוא היה בדיעבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully