וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה התפוצצה בעוטף עזה, כיפת ברזל הופעלה באשקלון; צה"ל תקף ברצועה

כלי טיס תקף עמדת חמאס בצפון הרצועה בתגובה לשיגור רקטה שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. באשקלון וביישובי חוף אשקלון נשמעה אזעקה, אך בצה"ל מסרו כי זוהה ירי שאינו רקטי

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

המתיחות בדרום - כל העדכונים

  • רקטה אחת נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול
  • לא ידוע על נזק או נפגעים כתוצאה מהנפילה
  • בעקבות השיגור: צה"ל תקף עמדות חמאס בצפון הרצועה
  • אזעקות נשמעו באשקלון; צה"ל: זוהה ירי שאינו רקטי

רקטה אחת שוגרה אמש (שישי) משטח רצועת עזה והתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא ידוע על נזק או נפגעים. זמן קצר לאחר מכן צה"ל תקף עמדת חמאס ברצועה. מדובר צה"ל נמסר כי "כלי טיס של צה"ל תקף עמדה צבאית של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה ששוגרה לפני זמן קצר מרצועת עזה לעבר שטח ישראל".

בהמשך נשמעו אזעקות באשקלון וביישובים במועצה האזורית חוף אשקלון. דובר צה"ל אישר כי זוהה ירי שאינו רקטי מרצועת עזה לשטח ישראל. "מערכת ההתרעה הופעלה כנדרש, לוחמי הגנה אווירית שיגרו מיירטים לעבר המטרות בהתאם למדיניות ובהיעדר צורך לא בוצע יירוט בפועל", נמסר.

שעות לאחר האזעקות באשקלון, חיל האוויר ביצע תקיפה נוספת בצפון הרצועה. דובר צה"ל מסר כי מטוסי קרב ביצעו תקיפה לעבר יעדי טרור של חמאס, בהם מתחם צבאי.

שיגור רקטות מרצועת עזה לשטח ישראל, 25 במרץ 2019. רויטרס
צבע אדום במועצה האזורית אשכול/רויטרס

מוקדם יותר היום משרד הבריאות הפלסטיני הודיע כי נער בן 16 נהרג מאש צה"ל בהפגנות בגבול רצועת עזה, וחמישה בני אדם נוספים נפצעו. בצה"ל מסרו כי הטענה בדבר מותו נבדקת. עוד נמסר מדובר צה"ל כי "הגיעו עשרות בודדות של מתקהלים למרחב הגדר בדרום רצועת עזה. זוהו התקרבויות לגדר, ניסיונות חבלה בה וכן מספר השלכות מטענים. לוחמי צה"ל הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי רוגר".

עוד בוואלה!

פיגוע דקירה בבריטניה: "שני אזרחים נהרגו בגשר לונדון"; התוקף חוסל

לכתבה המלאה
משפחתו של הנער הפלסטיני בן ה-16 שנהרג מאש צה"ל סמוך לחאן יונס, 29 בנומבר 2019. רויטרס
משפחתו של הנער ההרוג בעזה, היום/רויטרס

במהלך השבוע שוגרו כמה רקטות מרצועת עזה לשטח ישראל. ביום רביעי מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו כמה יעדי טרור של חמאס בדרום רצועת עזה, בהם אתר לייצור אמצעי לחימה ותשתית תת-קרקעית. זאת, בתגובה לירי רקטות מהרצועה לעבר יישובי עוטף עזה מוקדם יותר באותו היום.

יומיים קודם לכן שוגרה רקטה מרצועת עזה לשטח ישראל. כתוצאה מהשיגור, הופעלה התרעה בשטח פתוח בלבד במועצה האזורית אשכול. במועצה הודיעו לתושבים כי לא נשמעה התרעה במערכות היישוב וככל הנראה זוהתה נפילה מחוץ לשטחו.

(עדכון ראשון: 20:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully