וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקות ברחבת הריקודים: "אנשים נשכבו על הרצפה"

16.11.2019 / 7:57

תושבים בדרום שביקשו להתרענן מהמתח ששרר באזור במהלך השבוע ויצאו לבלות בבאר שבע נקלעו לירי הרקטות. "חשבנו שיש הפסקת אש", סיפרו כמה שבילו במועדון הפורום בעיר. ראש העיר דנילוביץ' הרגיע: "אין שינוי בהנחיות לתושבים"

צילום: רון אזולאי,קסם מקטובי,אמאד עמרה

הרקטות ששוגרו בשעות הלילה (שבת) המאוחרות לעבר באר שבע גרמו לבהלה בקרב תושבים רבים, שכבר חזרו לשגרה בעקבות ההודעה על הפסקת האש ביום חמישי. צעירים שבילו בליל שבת במועדון ה"פורום" בעיר עצרו את המסיבה ונאלצו להתכופף או לשכב על הרצפה, משום שלא מצאו במקום מרחב מוגן.

"היינו במועדון ושמענו את האעזקה", תיארה דנה, צעירה שהייתה במקום. "הפסיקו את המוזיקה ואנשים נשכבו על הרצפה, כולנו היינו מופתעים". היא הוסיפה כי "חשבנו שיש הפסקת אש ופתאום באמצע הבילוי של שישי בערב אזעקות בבאר שבע, זה פשוט לא להאמין. אני אחרי כמה דקות החלטתי שאני חוזרת הביתה אבל הרבה אחרים נשארו במקום".

בליינים במועודן בבאר שבע מתכופפים ומסתתרים במהלך אזעקה שנשעה בעיר בסבב הסלמה נוסף בדרום, 16 בנובמבר 2019. צילום מסך
הבהלה במהלך האזעקה במועדון ה"פורום" בבאר שבע/צילום מסך

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', ניסה להרגיע מעט את התושבים ופרסם במהלך הלילה הודעה ובה מסר כי לאחר ירי הרקטות והיירוטים, "לאחר התייעצות עם פיקוד העורף, בשלב זה, אין שינוי בהנחיות". הוא איחל לתושבים: "שבת שקטה".

ממד"א נמסר כי חובשים ופרמדיקים העניקו טיפול רפואי לתשעה פצועים, כולם במצב קל, בהם חמישה נפגעי חרדה וארבעה בני אדם שנחבלו בדרכם למרחב המוגן.

עוד בוואלה!

שתי רקטות נורו לעבר באר שבע; צה"ל תקף מטרות ברצועה

לכתבה המלאה
מבלים כורעים באזעקה במועדון ה"פורום" בבאר שבע, 16 בנובמבר 2019. רון וקנין, צילום מסך
מועדון ה"פורום" בבאר-שבע, הלילה/צילום מסך, רון וקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully