וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה של אפרת ובת המצווה של מיקה בוטלו: "מקווים שהשמחה לא תרד"

אלירן היה בדרכו לסידורים אחרונים לחתונתו כששמע רקטה נופלת לא רחוק ממנו. "הערב אתחתן - השאלה איפה", הוא הבטיח. מיקה ציפתה למסיבת בת המצווה שלה, אך קמה לבוקר של הסלמה. "זה מבאס, אבל היא גיבורה ומבינה את המצב", סיפר אביה. האירועים שבוטלו בגלל ההסלמה

עריכה: אסף דרורי

ההסלמה הביטחונית ברצועת עזה, עם עשרות רקטות ששוגרו לשטח ישראל החל משעות הבוקר, פגעה בשגרת חייהם של מיליוני ישראלים - בהם רבים שהיו אמורים לחגוג היום אירועים משמחים, מחתונות ועד מסיבות בת מצווה שהתבטלו במפתיע. אחד מהם הוא החתן נתנאל אברג'יל, שהתבשר על ידי אולם האירועים כי החתונה שתוכננה להתקיים היום - מבוטלת. "אני מתחתן היום, בעזרת השם. השאלה היא איפה", אמר אברג'יל. לדבריו, "הכלה בוכה. אי אפשר לעשות אירוע בנתיבות. הגענו למבוי סתום".

הוא סיפר כי הוא הגיע עם מכונית החתן והקלה לאזור הנפילה. "הייתי בדרך לעשות סידורים אחרונים ולהסתפר. אני גר קרוב ממש למקום הנפילה. שמענו את הבום", הוא תיאר.

נתנאל אברגיל וזוגתו לעתיד אמורים להתחתן בצל ההסלמה, 12 בנובמבר 2019. באדיבות המצולמים
"הגענו למבוי סתום". נתנאל אברג'יל וכלתו לעתיד/באדיבות המצולמים

למרות ביטול האירוע על ידי אולם האירועים, הצהיר אברג'יל: "הערב אתחתן בוודאות. מקווים שהשמחה לא תרד". הוא ביקש סיוע מהציבור, והעביר את מספר הטלפון של אמו, 0558-814-504. "אני קורא לכל מי שיכול לעזור או לתת יד - זה מאוד יעזור".

במקביל, בת המצווה של מיקה מצא מרמת גן התבטלה לאחר שוועד ההורים חשש לשלוח את הילדים לאירוע באולם בפתח תקווה. תמיר, אביה של מיקה, סיפר כי "היום היא הייתה אמורה להיות למיקה בת מצווה. תכננו לעשות את זה באולם 'רספקט' בפתח תקווה, אבל ועד ההורים החליט שמסוכן לשלוח את הילדים וחבל".

"התקשרנו לבעלים של האולם והוא היה ממש בסדר, והציעו לנו יום חלופי", סיפר. על מצבה של בתו אמר: "היא הייתה על הפנים. זה מבאס ללכת לישון בידיעה שמחר יש לך אירוע ובבוקר הוא מבוטל. אבל היא גיבורה, ומבינה את המצב. גם אני התבאסתי, אבל אנחנו בטוחים שיהיה בסדר". למרות ביטול המסיבה, חבריה של מיקה הגיעו אליה עם בלונים כדי לשמח אותה.

עוד בוואלה!

מטחים על הדרום וגוש דן: 75 רקטות שוגרו מהבוקר, צה"ל תוקף בעזה

לכתבה המלאה
מיקה מצא ילדת בת מצווה שאמורה לחגוג בצל המתיחות בדרום , 12 בנובמבר 2019. באדיבות המצולמים
"התבאסנו, אבל אנחנו בטוחים שיהיו בסדר". מיקה מצא/באדיבות המצולמים

גם אפרת אלחדד, בת 33 מבאר שבע, הייתה אמורה להתחתן היום עם בן זוגה, אלירן בן ה-33 מאשקלון. "היינו אמורים להתחתן הערב בגני הצבי. אתמול עוד עשינו אישורי הגעה. הבוקר, עם כל ההודעות של פיקוד העורף, האזעקות והרקטות, הודיעו לנו באולם שאי אפשר לקיים את האירוע ואנחנו מחפשים עכשיו מקום חלופי", סיפרה אלחדד.

"אין לי מילים, בכיתי כל הבוקר", הוסיפה. "זה קשה מאוד. במקום ההתרגשות של החתונה, אתה כל היום בחדשות, הכול מסתובב". כעת פועלים במשפחה כדי למצוא אולם חלופי. "כל המשפחה עשו חמ"ל. הדודים והחברים מטקסים עצה", סיפרה. "אלירן בלחץ, אבל הוא יותר מפוקס ממני. גם אליו מתקשרים בלי סוף כמוני, אבל יהיה בסדר".

אפרת אלחדד. באדיבות המצולמים
"אין לי מילים, בכיתי כל הבוקר". אפרת אלחדד/באדיבות המצולמים

קארין קליינברג, מתמודדת בתכנית הריאליטי "המרוץ למיליון", העלתה סרטון לעמוד האינסטגרם שלה ובו סיפרה כי חתונת אחיה התבטלה. תחילה, היא ביקשה עזרה מעוקביה ופנתה אליהם בבקשה לעזרה: "אנשים טובים, אני זקוקה לעזרתכם. אחי היה אמור להתחתן היום באחוזת דניאל בנתיבות, אבל האירוע התבטל בגלל המצב הביטחוני. אנחנו לא רוצים לבטל את האירוע ולקיים אותו במרכז. כמות האורחים היא 800 מוזמנים, אבל נשמח לכל עזרה אפשרית רק כדי לשמח אותם. לא ניתן שהמצב הביטחוני ישבור אותם".

אולם, בהמשך הבינו במשפחתה של קליינברג כי האורחים לא יגיעו לחתונה לאור העובדה שההסלמה הביטחונית נמשכת, וקליינברג הודיעה: "עם ישראל היקר, לצערי הרב החתן (אחי) והכלה החליטו לא לקיים את האירוע מכיוון שהמוזמנים מפחדים לצאת מהבתים וזה לא כמו שהם חלמו. אז תודה ענקית לכם על כל השיתוף ואהבה. מעריכה בטירוף ושנזכה בעז"ה לימים שקטים יותר".

חברותיה של מיקה מצא באו לשמח אותה אחרי שבת המצווה שלה בוטלה עקב ההסלמה הביטחונית. באדיבות המצולמים
חברותיה של מיקה שהגיעו לשמח אותה, אחרי ביטול בת המצווה/באדיבות המצולמים

דור ואוראל היו אמורים להתחתן היום באולמי אחוזת דניאל בנתיבות, בדיוק שנה אחרי שהמאפייה של עמוס, אבי הכלה, נשרפה כליל מרקטת קאסם. את התאריך הם בחרו כדי להפוך אותו מיום עצוב ליום שמח. "התאריך הזה רודף אותנו", אמר עמוס.

ב-12 בנובמבר התפוצצה הרקטה במאפייה שלו וגרמה לדליקה ולדברי עמוס, "גם אז היה חיסול של פעילי ג'יהאד. העסק והמאפייה שלנו נשרפו. רצינו לתקן את הצער שהיה אז, אבל הוא רדף אותנו גם היום. אין מה לעשות. אנחנו היום חייבים לבטל את האירוע הגדול, נדחה אותו לעוד שבועיים".

(עדכון ראשון: 14:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully