וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 50 הצית עצמו בבית המשפט בבאר שבע; מצבו קשה

חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום העניקו לאיש טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים סורוקה כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו. עדי ראייה: "ראינו אדם עולה באש, הסנגורים זינקו עם מטף". בתיעוד הרגעים שאחרי ההצתה, נראית המולה בבית המשפט

עריכה: טל רזניק

גבר כבן 50 הצית את עצמו היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח, ולאחר מכן פינו אותו במצב קשה לבית החולים סורוקה, כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו, והוא מורדם ומונשם. כפי הנראה, נגד האיש עמד כתב אישום בגין איומים, והוא והצית את עצמו בעוד ממתין לדיון.

"כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב בהכרה כשהוא סובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו ואנשים במקום מכבים את האש שאחזה בבגדיו עם מטף", סיפר חובש מד"א מאיר לסרי, והוסיף כי "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבאי נכנס לאחד מאולמות בית המשפט, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדי ראייה בבית המשפט סיפרו כי אנשים נמלטו מהמקום בצעקות. אבי אלחייאני, חובש איחוד הצלה סיפר כי "הייתי בסמיכות למקום ונמסר על פצוע קשה מכוויות. הגעתי למקום והחדר היה אפוף עשן". הוא הוסיף: "הענקנו סיוע ראשוני לפצוע שסובל מכוויות בפלג גופו העליון ושאיפת עשן. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לגבר ואשה כתוצאה מחרדה עקב אופי האירוע".

"פתאום ראיתי מישהו שעולה באש", סיפר לוואלה! NEWS אחד מעורכי הדין שנכחו במקום. "אחד הסניגורים מיד קפץ עליו עם המטף וכיבה אותו כיבה אותו עם מטף. היה גם אזרח בבית המשפט שקפץ עליו ועזר לכבות אותו".

איסמעיל אלעוברה, שהמתין לדיון מחוץ לאולם שהתרחש האירוע סיפר כי שמע את צעקות הבהלה. "כולם ברחו מהאש", סיפר. "ניסיתי לכבות את האש בעזרת כיסא כי לא היה שום אביזר. אירי זה נכנסו שני אנשים שניסו לכבות את האש בעזרת שמיכות ואז הגיע אדם עם מטף. אנשי הביטחון הגיעו שבע דקות אחר כך".

(עדכון ראשון: 12:15)

עוד בוואלה!

נתניהו נגד ליברמן: "מתואם עם גנץ והמשותפת, מצפה שיתנגד לממשלת מיעוט"

לכתבה המלאה
מד"א פינו גבר כבן 50 במצב קשה לאחר שהצית את עצמו בבית המשפט בבאר שבע, 10 בנובמבר 2019. מד"א
צוותי מד"א מפנים את האדם שהצית את עצמו מהזירה/מד"א
  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully