וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח התינוקת באשקלון שינה את גרסתו: "השארתי אותה ושמעתי נפילה"

31.10.2019 / 12:17

נציג המשטרה אמר כי זיאד עביד, החשוד ברצח בת עשרה חודשים לפני כשבועיים, שינה את גרסתו וכעת הוא טוען שהשאיר את התינוקת על הספה ושמע רעש של נפילה. על פי החשד, מדובר במסכת התעללות ממושכת מצדו שהופנתה גם כלפי האם. בית המשפט האריך את מעצרו בשמונה ימים

צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (חמישי) בשמונה ימים, ובפעם השלישית, את מעצרו של זיאד עביד, החשוד ברצח התינוקת באשקלון לפני כשבועיים. נציג המשטרה אמר בדיון כי עביד שינה את גרסתו ואמר שגרסתו הקודמת שקרית. בעוד שבעבר הוא טען שנפל וכתוצאה מכך נפלה גם התינוקת, כעת הוא טוען שהשאיר אותה על הספה ואז שמע רעש של נפילה.

התינוקת בת העשרה חודשים פונתה לפני כשבועיים לבית החולים ברזילי באשקלון כשהיא מורדמת ומונשמת וסובלת מחבלת ראש. בהמשך הועברה התינוקת לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם מתה מפצעיה.

למרות טענתו של עביד, במשטרה חושדים כי הוא הכה את התינוקת כי כעס שהאם יצאה מהבית. בדיון הקודם אמר נציג המשטרה כי "יש חיזוק לכך שהנאשם עומד מאחורי תוצאות המקרה". עם זאת, בשלב זה מוקדם לאשש את גריסתו של זיאד או להפריך אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הבניין באשקלון בו אותרה התינוקת/מערכת וואלה, צילום מסך

סנגורו של החשוד, עו"ד ליאור רונן, אמר כי "הוא טיפל בה לאחר הנפילה, הרדים אותה, ולדבריו הוא בכלל לא הבין שהנזק מהנפילה אלא מחום שהיה לה".

בני משפחתו של זיאד טענו: "חמישה חודשים הוא טיפל בילדה, מכין לה אוכל, הוא לא רצח אותה. האימא הפכה הכל עליו, זה לא נכון. הוא בחור טוב, ממש לא רוצח, חמישה חודשים הוא איתה, הוא אהב את התינוקת והתנהג אליה כמו האבא".

במשטרה חושדים כי מדובר במסכת התעללות ממושכת מצד עביד, שוהה בלתי חוקי, החשוד גם כי תקף את האם כמה פעמים. עביד התגורר בחודשים האחרונים עם האם בדירתה באשקלון, והורשע בעבר כשוהה בלתי חוקי. בנוסף אליו, אדם נוסף חשוד שהסיע את בן הזוג תמורת כסף תוך התעלמות מהעבירה שביצע.

(עדכון ראשון: 11:47)

עוד בוואלה

משרד הבריאות לא נערך, ומחסור במזרקי אפיפן מסכן 20 אלף ילדים אלרגים

לכתבה המלאה
בית משפט השלום באשקלון, דצמבר 2016. בני בן סימון
בית משפט השלום באשקלון/בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully