וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזנחת התינוקת באשקלון: במשטרה חושדים שעברה מסכת התעללות

22.10.2019 / 13:29

בית המשפט האריך את מעצרו של השב"ח החשוד בהזנחת התינוקת בת העשרה חודשים בחמישה ימים. נציג המשטרה ציין בדיון כי נחקר חשד שהתעלל בתינוקת לאורך זמן. "הכה את התינוקת כי כעס על אמה". מעצרה של האם החשודה בהזנחה והתעללות הוארך ביומיים

צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

הזנחת התינוקת באשקלון - כל הפרטים

  • מעצר בן זוגה של האם הוארך בחמישה ימים
  • במשטרה חושדים: היכה אותה כי כעס על האם
  • מעצרה של אם התינוקת הוארך ביומיים
  • מעצר סייען שהסיע את החשוד הוארך ביומיים

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (שלישי) בחמישה ימים את מעצר בן זוגה של אם התינוקת בת העשרה חודשים, זיאד עביד, בחשד להתעללות ותקיפה. כמו כן, מעצרה של האם הוארך ביומיים. נציג המשטרה בדיון טען כי ככל הנראה מדובר במסכת התעללות ממושכת מצד עביד, שוהה בלתי חוקי, החשוד גם כי תקף את האם כמה פעמים. במקביל, בבית החולים סורוקה בבאר שבע מצבה של התינוקת מוסיף להיות אנוש. היא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

לטענת עביד, הוא נפל וכתוצאה מכך נפלה התינוקת, שסובלת משברים בגולגולת. עם זאת, במשטרה חושדים כי הוא הכה את התינוקות כי כעס שהאם יצאה מהבית.

סנגורה של האם, החשודה אף היא בעבירות של התעללות ותקיפה, אמר כי "יש הסכמה שהיא לא הייתה בבית בזמן שזה קרה ויש הסכמה שהיא השאירה את התינוקת בידי אדם מבוגר. ברגע שהתקשרו לספר לה על האירוע היא ישר יצאה אל התינוקת וטיפלה בה". אביה הביולוגי של התינוקת שוחרר אתמול ממעצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבניין באשקלון בו אותרה התינוקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהדיון עולה כי עביד קרא לשכנים שיזעיקו אמבולנס ולאחר שהגיעו עזב את המקום. הוא מכיר את התינוקת כמה חודשים ואף שמר עליה בעבר. "שמרתי על הילדה, לא עשיתי כלום, כשהיא הרגישה לא טוב התקשרתי לאימא", סיפר אתמול בן הזוג של האם, שהכחיש את מעורבותו.

עביד התגורר בחודשים האחרונים עם האם בדירתה באשקלון, והורשע בעבר כשוהה בלתי חוקי. השופט קבע כי מיוחסות לו עבירות של תקיפת חסר ישע וחבלה, הזנחת קטין ועבירות אלימות כלפי בת הזוג. בית המשפט האריך ביומיים את מעצרו של אדם נוסף, החשוד שהסיע את בן הזוג תמורת כסף תוך התעלמות מהעבירה שביצע.

עוד בוואלה!

גנץ לקראת קבלת המנדט מריבלין: "אנחנו אופטימים תמיד"

לכתבה המלאה
בית משפט השלום באשקלון, דצמבר 2016. בני בן סימון
בית משפט השלום באשקלון/בני בן סימון

התינוקת פונתה בליל אמש לבית החולים ברזילי באשקלון כשהיא מורדמת ומונשמת וסובלת מחבלת ראש. בהמשך הועברה התינוקת לבית החולים סורוקה בבאר שבע. בני משפחתה אמרו כי "המצב של הילדה קשה מאוד, צריך להתפלל להחלמתה".

עדת ראייה המתגוררת בבניין, סיפרה כי היא זו שהזעיקה את כוחות ההצלה לבניין. "השכנים צעקו שיש ילדה, תינוקת בלי הכרה ועלינו עם אחד השכנים", שחזרה. "דיברנו עם מד"א בטלפון שהנחו אותנו איך לבצע החייאה עד שהצוות הרפואי יגיע. כשעלינו למעלה אמרו לנו שהילדה הייתה עם חום ונתנו לה נורופן", תיארה.

(עדכון ראשון: 12:32)

מרכז רפואי סורוקה, באר שבע. ראובן קסטרו
הרופאים ממשיכים להיאבק על חיי התינוקת. בית החולים סורוקה בבאר שבע/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully