וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזנחת התינוקת באשקלון: צעיר נוסף נעצר בחשד למעורבות במקרה

21.10.2019 / 15:47

לאחר מעצרם של הוריה הביולוגים של התינוקת בת העשרה חודשים, חשוד נוסף, שוהה בלתי חוקי, ניסה לעזוב את העיר אך אותר ליד צומת פלוגות. הצעיר נעצר והועבר לחקירה. הרופאים בבית החולים סורוקה ממשיכים להיאבק על חיי התינוקת, שמצבה אנוש

כביש 34 נסגר בין יד מרדכי לשדרות, 5 במאי 2019. ראובן קסטרו
החשוד נעצר והועבר לחקירה/ראובן קסטרו

שוהה בלתי חוקי המתגורר בשטחים, בשנות ה-20 לחייו, נעצר היום (שני) בחשד למעורבות בהזנחה באשקלון שבעקבותיה אושפזה תינוקת בת עשרה חודשים מאשקלון במצב אנוש בבית החולים סורוקה בבאר שבע. עם פרסום המקרה, החשוד עזב את העיר לכיוון השטחים, אך אותר ונעצר סמוך לצומת פלוגות. הוא הועבר לחקירה יחד עם שני החשודים הנוספים, אמה ואביה הביולוגים של התינוקת, בני 22. בחקירתו, הכחיש השב"ח את המיוחס לו.

התינוקת פונתה אמש לבית החולים ברזילי באשקלון במצב אנוש כשהיא מורדמת ומונשמת וסובלת מחבלת ראש. בהמשך הועברה התינוקת לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. בני משפחתה אמרו כי "המצב של הילדה קשה מאוד, צריך להתפלל להחלמתה".

מחקירה ראשונית עולה כי אחד השכנים הזעיק את מד"א לאחר ששמע את התינוקת בוכה, כשנשארה לבד בביתה באשקלון. זמן קצר לאחר מכן האם שבה לדירה, בה היא מתגוררת עם בתה. המשטרה חוקרת אם השאירה את התינוקת לבדה, ולאן הלכה וכמה זמן הותירה את בתה ללא השגחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully