וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנים בבניין בו אותרה התינוקת שהוזנחה: "נתן תרופה וברח"

21.10.2019 / 19:28

השב"ח החשוד למעורבות בהזנחת התינוקת באשקלון יישאר במעצר יחד עם אמה. לדברי עדי ראייה, הוא "ירד עם התינוקת בעודה מפרכסת", נתן לה אקמול ונמלט. אביה של התינוקת שוחרר ממעצר

ילד בן 11 נפל מגובה 12 קומות, קריית ים, 20 בנובמבר 2018. איחוד  הצלה, מערכת וואלה! NEWS
"לא עשיתי לה כלום". החשוד בהזנחת התינוקת מכחיש את מעורבותו/מערכת וואלה! NEWS, איחוד הצלה

השוהה הבלתי חוקי המתגורר בשטחים שנעצר היום (שני) בחשד למעורבות בהזנחת התינוקת באשקלון הכחיש בחקירת המשטרה את מעורבותו. "שמרתי על הילדה, לא עשיתי לי כלום, שהיא הרגישה לא טוב התקשרתי לאימא". המשטרה החליטה להשאירו במעצר יחד עם האם, ומחר השניים יובאו לדיון בעניינם בבית משפט השלום באשקלון. אביה של התינוקת שוחרר ממעצר.

עדת ראייה המתגוררת בבניין, סיפרה כי היא זו שהזעיקה את כוחות ההצלה לבניין. "השכנים צעקו שיש ילדה, תינוקת בלי הכרה ועלינו עם אחד השכנים", שחזרה. "דיברנו עם מד"א בטלפון שהנחו אותנו איך לבצע החייאה עד שהצוות הרפואי יגיע. כשעלינו למעלה אמרו לנו שהילדה היתה עם חום ונתנו לה נורפון", תיארה.

דיירת בבניין בו אירע המקרה סיפרה כיצד פגשה בחשוד יחד עם התינוקת דקות ספורות לפני שנמלט מהמקום ונתפס מאוחר יותר על ידי המשטרה. "הוא ירד עם התינוקת על הידיים, כשהיא מפרכסת. הוא נתן את הילדה, והחתן שלי עשה עליה החייאה", סיפרה.

כביש 34 נסגר בין יד מרדכי לשדרות, 5 במאי 2019. ראובן קסטרו
"ניסינו לעשות הכל"./ראובן קסטרו

עוד סיפרה השכנה כי "הוא רק אמר 'נתתי לה נורפון מעל הכמות' ואחרי זה הוא ניסה לברוח. החתן שלי ביצע בה הנשמה מפה לפה. ניסינו לעשות הכל".

עם פרסום המקרה בשעות הבוקר, החשוד עזב את העיר לכיוון השטחים, אך אותר ונעצר סמוך לצומת פלוגות. הוא הועבר לחקירה יחד עם שני החשודים הנוספים, אמה ואביה הביולוגים של התינוקת, בני 22, וייתכן כי הם ישוחררו. מחר בשעות הבוקר יובא השוהה הבלתי חוקי לדיון בהארכת מעצרו.

התינוקת פונתה אמש לבית החולים ברזילי באשקלון במצב אנוש כשהיא מורדמת ומונשמת וסובלת מחבלת ראש. בהמשך הועברה התינוקת לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בה נאבקים הרופאים על חייה. בני משפחתה אמרו כי "המצב של הילדה קשה מאוד, צריך להתפלל להחלמתה".

"התינוקת הועברה לבית החולים עם פגיעת ראש קשה מאד, הובהלה לחדר ניתוח שם נותחה על ידי נוירוכירורגים ולאחר מכן הועברה ליחידה לטיפול נמרץ ילדים. מצבה מוגדר אנוש ואנו נלחמים על חייה", אמר ד"ר יובל כוורי, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בסורוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully