וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשרו באמבטיה והזניחו את בתם בת השבע: אישום נגד ההורים מלוד

על פי כתב האישום, השניים התעללו בילדה במשך תקופה ממושכת, במהלכה תקפו אותה בידיהם ובחפצים וגרמו לה לכוויות וחבלות חמורות בכל חלקי גופה. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים

צילום: משטרת ישראל, עריכה: טל רזניק

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שני) כתב אישום נגד הורי הילדה בת השבע שנמצאה קשורה בביתה בלוד. כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד הינד נאבלסי, מייחס לנאשמים ריבוי עבירות של התעללות בקטין על ידי אחראי בצוותא, תקיפה קטין הגורמת חבלה חמורה על ידי אחראי, הזנחת קטין על ידי אחראי בצוותא וכליאת שווא בצוותא. כמו כן, מכתב האישום עולה כי העבירות בוצעו במשך תקופה ממושכת.

על פי כתב האישום, ההתעללות וההזנחה כללו בין היתר תקיפות בידיהם ובאמצעות חפצים, וכתוצאה מהן נגרמו לילדה כוויות וחבלות חמורות בכל חלקי גופה. ההורים קילחו את בת השבע במים רותחים, כלאו אותה בחדרה ובשירותים וכפתו אותה בחבל. כמו כן, מנעו ממנה אוכל, לא דאגו לטיפול רפואי הולם והשאירו אותה בביתה ללא השגחת אחראי. עם הגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים נגדם.

בחודש שעבר נמצאה הילדה בחדר המקלחת בביתה, כשהיא שוכבת מקופלת בתוך שלולית מים, קשורה ברגליה, בידיה ובצווארה בחבל עבה ועל גופה חתכים, חבלות ופצעים. צוות משטרה שהגיע למקום עמד לפרוץ לתוך הבית, כאשר לפתע הגיעו הוריה של הילדה.

בית המשפחה בלוד שבה לפי החשד ארעה התעללות בילדה בת חמש, אוגוסט 2019. ראובן קסטרו
בית המשפחה בלוד בו אירעה ההתעללות/ראובן קסטרו

האב פתח את הדלת והלך לעבר חדר האמבטיה, כאשר השוטרים בעקבותיו. הם הבחינו בילדה, ואחד מהם חתך בסכין את החבל העבה בו הייתה קשורה. השוטרים הזעיקו אל המקום גורמי רפואה שפינו את הילדה כשהיא במצב בריאותי קשה, ועצרו במקום את ההורים. מבדיקות רפואיות שנערכו לילדה עלה חשד כי היא סובלת מהזנחה ממושכת, ציפורני רגליה חסרות ועל גופה ופניה צלקות שמקורן בכוויות ונגעי עור קשים.

עם התקדמות החקירה עלה כי הילדה נולדה בשטחי הרשות לאם הפלסטינית, והובאה ללוד ללא כל תיעוד ורישום בישראל. על פי החשד, אביה של הילדה קשר אותה בחבל העבה והשאיר אותה כך במשך שעות ארוכות, בזמן שיצא לבלות ביחד עם אמה של הילדה ושאר בני המשפחה בחוף הים בתל אביב.

עד לפני שבוע הייתה הילדה בבית החולים בעוד שאחיה הוצאו למשפחת אומנה. משם היא הועברה למרכז זמני שבו ניתן טיפול סוציאלי, פסיכולוגי ופסיכיאטרי מקיף. היא תישאר שם עד שתתבצע ההערכה למצבה ובהתאם לכך תתקבל החלטה בנוגע לפתרון קבע - משפחת אומנה או מוסד של מערכת הרווחה, עם העדפה לאפשרות הראשונה.

(עדכון ראשון: 12:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully