וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת התינוקת באשקלון: בן זוגה של האם חשוד ברצח

27.10.2019 / 13:23

סעיף העבירה של זיאד עביד, בן זוגה של אם התינוקת הוחמר והוא חשוד ברציחתה.עביד התגורר עם האם בדירתה באשקלון. לטענתו, הוא נפל וכתוצאה מכך נפלה התינוקת, שסובלת משברים בגולגולת. עם זאת, במשטרה חושדים כי הוא הכה את התינוקות כי כעס שהאם יצאה מהבית

צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (ראשון) בחמישה ימים את מעצרו של זיאד עביד, החשוד ברצח התינוקת באשקלון לפני כשבוע. נציג המשטרה אמר בדיון כי, "יש חיזוק לכך שהנאשם עומד מאחורי תוצאות המקרה. במזכר הראשוני מאבו כביר יש חיזוק לזה שמעשיו של זאיד גרמו לשבר בגולגולת". המשטרה חושדת שהמכה נגרמה כתוצאה מהתעללות בתינוקת. בשלב זה מוקדם לאשש את גריסתו של זיאד או להפריך אותה. עדיין לא התקבלה חוות דעת מאבו כביר." קבע השופט.

מעדותו של החשוד עולה כי, "הוא טיפל בה לאחר הנפילה, הרדים אותה, ולדבריו הוא בכלל לא הבין שהנזק מהנפילה אלא מחום שהיה לה", אמר סנגורו של החשוד ליאור רונן. "חמישה חודשים הוא טיפל בילדה, מכין לה אוכל, הוא לא רצח אותה. האימא הפכה הכל עליו, זה לא נכון", אמרו בני משפחתו של זיאד. "הוא בחור טוב, ממש לא רוצח, חמישה חודשים הוא איתה, הוא אהב את התינוקת והתנהג אלייה כמו האבא".

החוקרים טענו בשבוע שעבר בדיון להארכת מעצרו כי ככל הנראה מדובר במסכת התעללות ממושכת מצד עביד, שוהה בלתי חוקי, החשוד גם כי תקף את האם כמה פעמים. כמו כן הוארך גם מעצרו של אדם נוסף, החשוד שהסיע את בן הזוג תמורת כסף, תוך התעלמות מהעבירה שביצע. עביד התגורר בחודשים האחרונים עם האם בדירתה באשקלון. לטענתו, הוא נפל וכתוצאה מכך נפלה התינוקת, שסובלת משברים בגולגולת. עם זאת, במשטרה חושדים כי הוא הכה את התינוקות כי כעס שהאם יצאה מהבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבניין באשקלון שבו אותרה התינוקת שהוזנחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהדיון הקודם בהארכת מעצרו עולה כי עביד קרא לשכנים שיזעיקו אמבולנס ולאחר שהגיעו עזב את המקום. הוא מכיר את התינוקת כמה חודשים ואף שמר עליה בעבר. "שמרתי על הילדה, לא עשיתי כלום, כשהיא הרגישה לא טוב התקשרתי לאימא", סיפר בן הזוג של האם, שהכחיש את מעורבותו.

התינוקת פונתה בשבוע שעבר לבית החולים ברזילי באשקלון כשהיא מורדמת ומונשמת וסובלת מחבלת ראש. בהמשך הועברה התינוקת לבית החולים סורוקה בבאר שבע. בני משפחתה אמרו כי "המצב של הילדה קשה מאוד, צריך להתפלל להחלמתה".

עדת ראייה המתגוררת בבניין, סיפרה כי היא זו שהזעיקה את כוחות ההצלה לבניין. "השכנים צעקו שיש ילדה, תינוקת בלי הכרה ועלינו עם אחד השכנים", שחזרה. "דיברנו עם מד"א בטלפון שהנחו אותנו איך לבצע החייאה עד שהצוות הרפואי יגיע. כשעלינו למעלה אמרו לנו שהילדה הייתה עם חום ונתנו לה נורופן", תיארה.

(עדכון ראשון 12:10)

  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully