וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד התחזק: הוארך מעצר החשוד בהדחה לסמים של הנערה שמתה בי-ם

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של מאג'ד עליאן, תושב בית צפאפא שבביתו נמצאה גופתה של מרים פרץ בת ה-17. מהחקירה עלה כי פרץ, ששהתה במעון לנוער לסיכון, השתמשה בסמים בשנים האחרונות ובליל מותה הכירה את עליאן בתל אביב

צילום: רוני כנפו, עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של תושב בית צפאפא, מאג'ד עליאן, שבביתו נמצאה גופתה של הנערה מרים פרץ. עליאן בן ה-55 חשוד כי הדיח את פרץ בת ה-17 להשתמש בסמים, מה שהוביל למותה. השופטת שרון לארי-בבלי ציינה בהחלטתה כי מאז הארכת המעצר הקודמת התחזקו החשד נגד עליאן.

מהחקירה עולה כי פרץ שהתה במעון לנוער בסיכון והשתמשה בסמים בשנים האחרונות. בדיון הקודם בהארכת המעצר, שהתקיים ביום שישי, נציג המשטרה אמר כי משפחת החשוד היא שהזעיקה את המשטרה ביום חמישי בערב. עוד אמר כי מתחקור ראשוני עלה כי השניים הכירו לילה קודם לכן בתל אביב, כשלפי עליאן הם נפגשו במקום שבו מוכרים סמים.

מרים פרץ בת ה17. דוברות משטרת ישראל
גופתה נמצאה בבית שבבית צפאפא. פרץ/דוברות משטרת ישראל

"בתחקור ראשוני נמצא כי החשוד הביא אותה לבית שלו ושניהם השתמשו בסמים מסוג הרואין וקריסטל", הוסיף נציג המשטרה וציין כי לפי החשוד השניים הלכו לישון, ולאחר מכן הוא יצא כדי להביא סמים נוסף וכשחזר היא כבר מתה.

סנגורו של עליאן דחה את טענות המשטרה, ואמר בדיון "התנהלות המשטרה במהלך האירוע מצביעה על כך כי המבקשת אמינה כל שלא היה כל מעשה מכוון מצד המשיב שהביא למותה של המנוחה כמובן פרט לטענה שהוא הדיח אותה סמים. טענה שאינה רצינית". זאת, לדבריו משום שהשניים הכירו במקום שבו מוכרים סמים ומשום שהיא השתמשה גם קודם לכן.

עוד בוואלה!

המתיחות עם ירדן: בישראל לא התקבל מסר שקושר את שני העצירים לאזרח הישראלי

לכתבה המלאה
זירת מציאת גופת הצעירה בדירה בתל אביב, 21 בינואר 2018. אבי כהן
הדירה שבה נמצאה גופתה של פרץ/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully