וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של תושב בית צפאפא שבדירתו אותרה גופת נערה בת 17

מעצרו של מאג'ד עליאן בן ה-55 הוארך בביהמ"ש השלום בירושלים ובמשטרה מייחסים לו עבירות של גרימת מוות בכוונה או באדישות והדחת קטינה לסמים מסוכנים. על גופתה של הנערה לא אותרו סימני אלימות, ומתחקור ראשוני עולה כי היא השתמשה בסמים בשנים האחרונות

זירת מציאת גופת הצעירה בדירה בתל אביב, 21 בינואר 2018. אבי כהן
הוארך מעצרו של החשוד/אבי כהן

בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול (שישי) את מעצרו של תושב בית צפאפא, שבדירתו נמצאה גופתה של בת 17. המשטרה מייחסת למאג'ד עליאן, בן 55, עבירות של גרימת מוות בכוונה או באדישות והדחת קטינה לסמים מסוכנים. שופט בית המשפט ציין כי ישנו חשד סביר אך ברף הנמוך.

על גופתה של הנערה לא אותרו סימני אלימות, ומתחקור ראשוני עולה כי היא שהתה במעון לנוער בסיכון והשתמשה בסמים בשנים האחרונות. נציג המשטרה ציין בדיון הארכת המעצר כי משפחת החשוד היא שהזעיקה את המשטרה ביום חמישי בערב. עוד אמר כי מתחקור ראשוני עלה כי השניים הכירו לילה קודם לכן בתל אביב, כשלפי עליאן הם נפגשו במקום שבו מוכרים סמים. "בתחקור ראשוני נמצא כי החשוד הביא אותה לבית שלו ושניהם השתמשו בסמים מסוג הרואין וקריסטל", הוסיף נציג המשטרה וציין כי לפי החשוד השניים הלכו לישון, ולאחר מכן הוא יצא כדי להביא סמים נוסף וכשחזר היא כבר מתה.

סנגורו של עליאן דחה את טענות המשטרה, ואמר בדיון "התנהלות המשטרה במהלך האירוע מצביעה על כך כי המבקשת אמינה כל שלא היה כל מעשה מכוון מצד המשיב שהביא למותה של המנוחה כמובן פרט לטענה שהוא הדיח אותה סמים. טענה שאינה רצינית". זאת, לדבריו משום שהשניים הכירו במקום שבו מוכרים סמים ומשום שהיא השתמשה גם קודם לכן.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של עליאן, אך בית המשפט החליט להאריכו בארבעה ימים. "מחומר החקירה עולה כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות למשיב. עם זאת, יש צדק בטענות הסנגור כי מלומד, שהחשד נמצא ברף הנמוך בנסיבות המקרה", כתב השופט עבאס עאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully