וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים אחרי התאונה הקשה באשקלון: אדל בת ה-14 הועברה ליחידת השיקום

29.10.2019 / 14:36

אדל מעול שאיבדה את שתי אחיותיה, אושפזה מאז התאונה הקטלנית ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה. לאחר שיפור במצבה, תמשיך את הליך שיקומה בבית החולים תל השומר. הוריה לא עוזבים את מיטתה ומתפללים להחלמתה. החוקרים ממשיכים במאמציהם לגלות מי נהג ברכב בעת התאונה

עריכה: אביעד בללי

אחרי חודשיים ביחידה לטיפול נמרץ, אדל מעול בת ה-14, שנפצעה באורח קשה מאוד בתאונת הדרכים באשקלון בה נהרגו שתי אחיותיה, עברה אתמול (שני) ליחידת השיקום בתל השומר. מעול אושפזה במחלה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים סורוקה מיד לאחר התאונה הקטלנית. לאחר שחל שיפור במצבה והצליחה לחזור לנשום בכוחות עצמה, הועברה הנערה למחלקת נוירוכירורגיה.

הוריה של מעול, שאיבדו את בנותיהן ירין בת ה-19 ותהל בת ה-17, לא עזבו את מיטתה. אביה תמיר מקווה שתהליך השיקום יעבור בהצלחה ובתו תשוב לאיתנה, וביקש מהציבור להתפלל להחלמתה.

אדל מעול בת ה-14 שנפצעה בתאונת דרכים באשקלון עם שתי אחיותיה ירין ותהל, 20 באוגוסט 2019. מתוך הפייסבוק, מערכת וואלה!
שיפור במצבה. מעול/מערכת וואלה!, מתוך הפייסבוק

במקביל, חקירת התאונה הקטלנית מחודש אוגוסט נמשכת, והחוקרים ממשיכים בניסיונותיהם לגלות מי נהג ברכב באותו הלילה. במסגרת החקירה נבדק חשד כי הנהג נסע במהירות מופרזת ותחת השפעת אלכוהול. עוד העלתה חקירת בוחני התאונות כי מעט לאחר השעה 03:00 התנגש הרכב הפרטי בעץ, לאחר שאיבד שליטה מסיבה שטרם התבררה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש.

הנהג החשוד, בן הזוג של אחת ההרוגות, נפצע אף הוא ושוחרר מבת החולים. בחקירתו שחזר הצעיר בן ה-24 את שאירע לפני התאונה. "אני זוכר שהייתי באירוע ושתיתי, לאחר מכן אני לא זוכר מה קרה", סיפר. "לא זוכר מי לקח אותי הביתה ומי נהג ברכב".

עוד בוואלה!

אמה של נעמה יששכר הגיעה לבקרה בכלא, אך נאסר עליהן להיפגש

לכתבה המלאה
רכב התנגש במעקה בטיחות באשקלון, 29 באוגוסט 2019. מד"א
הרכב איבד שליטה מסיבה שטרם התבררה. זירת התאונה באשקלון, אוגוסט/מד"א

מורתה של אדל, מיכל זגדון, סיפרה כי היא "תלמידה מאושרת ושמחה. החיוך שלה תמיד מלווה אותה. יש לה כוח רצון להצליח, היא חברותית, מאוד קשורה להורים ולאחיות. תמיד יש סביבה חברות. היא מארגנת את האירועים החברתיים".

זגדון סיפרה כי לאחר התאונה התקשרה לכל הורי התלמידות בכיתה והודיעה להם על התאונה. "אני מבקשת מכולם להתפלל לשלומה של אדל שתחזור לאיתנה בקרוב", אמרה."

ירין מעול. ללא קרדיט, אתר רשמי
ירין מעול/אתר רשמי, ללא קרדיט
תהל מעול אשר נהרגה בתאונה באשקלון, 29.08.2019. באדיבות המשפחה
תהל מעול/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully