וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב הרוגות התאונה באשקלון: נערים לא מבינים מה זה רכב, המשפחה נהרסה

2.9.2019 / 17:34

כשמצבה של בתו בת ה-14 מוסיף להיות קשה מאוד, תמיר מעול שחזר את ערב התאונה הקטלנית. לדבריו, בנותיו היו בבית ויצאו כדי להחזיר את החבר של אחת מהן מחתונה, "ומשם הדרך נגמרה באסון". במקביל, הנהג החשוד שוחרר מבית החולים וביקר בשבעה בבית המשפחה

עריכה: אביעד בללי

"יש נערים שלא מבינים מה המשמעות של רכב ומה הנזקים שזה יכול לגרום למשפחות", אמר היום (שני) תמיר מעול, אביהם של ירין ותהל מעול שנהרגו בתאונת הדרכים באשקלון בשבוע שעבר. "משפחות נהרסות, שילמנו מחיר כבד מאוד", הוסיף האב, שבתו אדל, בת ה-14, עדיין מאושפזת במצב קשה מאוד בבית החולים.

האב שחזר כי באותו יום בנותיו היו בבית, והוא לא ידע שהן יצאו. "אחותם הגדולה התקשרה אליהן להביא את החבר שלה מאיזו חתונה, ומשם הדרך חזרה נגמרה באסון", סיפר.

מעול פנה לכל ההורים בבקשה: "אל תיתנו לצעירים לצאת מתי שהם רוצים ולנהוג על הכבישים. איבדתי את שתי הבנות שלי ביום אחד והבת השלישית נמצאת בסורוקה בסיכון מאוד גבוה. אני אגיע ביום שישי לשולחן ואין לי עם מי לשבת. אין נכדים. אני משלם מחיר לכל החיים, אם בכלל אמשיך לחיות".

ירין מעול שנהרגה בתאונת הדרכים באשקלון, 29.08.2019. ללא קרדיט, אתר רשמי
"משם הדרך חזרה נגמרה באסון". ירין מעול/אתר רשמי, ללא קרדיט

האב הוסיף כי "אלו תוצאות שאפשר לתקן. אני מבקש מכל ההורים לשמור על הילדים. ואתם, הנוער, תחשבו לפני שאתם נוהגים, תפסיקו עם השתייה, זה יחסוך הרבה כאב".

בתוך כך, הנהג החשוד בן ה-24 שוחרר היום מבית החולים וביקר בבית משפחת מעול, שם יושבים שבעה על האחיות בנות ה-17 ו-19. בחקירתו אתמול שחזר הצעיר את שאירע בשעות לפני התאונה. "אני זוכר שהייתי באירוע ושתיתי, לאחר מכן אני לא זוכר מה קרה", סיפר. "לא זוכר מי לקח אותי הביתה ומי נהג ברכב".

עוד בוואלה!

החשוד בתאונה באשקלון סיפר בחקירתו: "זוכר ששתיתי, לא זוכר מי נהג ברכב"

לכתבה המלאה
פתיחת שנת הלימודים - מקיף ד', בית הספר של תהל מעול (ההרוגה מהתאונה באשקלון). בני ואינר
פינת זיכרון לתהל מעול בבית הספר בו למדה, אתמול/בני ואינר

הלימודים בבית הספר מקיף ד' באשקלון, בו למדה תהל, נפתחו אתמול ללא ההפנינג המתוכנן. במקום זאת, את פני הבאים קיבל רק קיר זיכרון, נרות ובעיקר הרבה דמעות לצד תמונתה של תהל.

"בדרך כלל עושים חגיגה בפתיחת שנת הלימודים בבית הספר. היום לא", אמרה המנהלת שרה מצרפי. "לצערי הטרגדיה שנכנסה לחדרי מקיף ד' מאוד קשה. אחרי הלוויה של תהל פתחנו את בית ספר לתלמידים עם יועצים ופסיכולוגים, אנחנו נתנו למורים כלים כדי לדעת להתמודד עם הכאב והצער של התלמידים וגם של כל הצוות, אנחנו פה בשבילם".

בבית ספרה של אדל מתפללים לשלומה ולהחלמתה המהירה. מיכל זגדון, מורתה, סיפרה עליה כי היא "תלמידה מאושרת ושמחה. החיוך שלה תמיד מלווה אותה. יש לה כוח רצון להצליח, היא חברותית, מאוד קשורה להורים ולאחיות. תמיד יש סביבה חברות. היא מארגנת את האירועים החברתיים".

רכב התנגש במעקה בטיחות באשקלון, 29 באוגוסט 2019. מד"א
זירת התאונה באשקלון, בשבוע שעבר/מד"א

במסגרת חקירת התאונה נבדק חשד כי הנהג נסע במהירות מופרזת ותחת השפעת אלכוהול. עוד העלתה חקירת בוחני התאונות כי מעט לאחר השעה 03:00 התנגש הרכב הפרטי בעץ, לאחר שאיבד שליטה מסיבה שטרם התבררה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש.

(עדכון ראשון: 12:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully