וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית ספרה של אדל שנפצעה בתאונה מתפללים לשלומה: "יש לה כוח רצון"

30.8.2019 / 16:07

אדל מעול בת ה-14, ששתי אחיותיה נהרגו בהתנגשות בעץ באשקלון, עדיין מאושפזת בבית החולים סורוקה במצב קשה. בני המשפחה מקיפים אותה בחדר המיון. מורתה, מיכל, תיארה אותה כ"תלמידה מאושרת שהחיוך תמיד מלווה אותה"

קרדיט: מד"א

התאונה הקטלנית באשקלון - עדכונים אחרונים:

  • מצבה של אדל בת ה-14 מוסיף להיות קשה מאוד אך יציב
  • בני משפחתה נמצאים עמה בביה"ח: "תתפללו בשבילה"
  • מורתה של אדל: "מאושרת ושמחה, יש לה כוח רצון להצליח"
  • אלפים ליוו אתמול למנוחות את אחיותיה ירין ותהל שנהרגו בהתנגשות בעץ

מצבה של אדל מעול, הנערה בת ה-14 שפונתה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע לאחר תאונת הדרכים באשקלון, מוסיף היום (שישי) להיות קשה מאוד. היא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים כשקרוביה משפחתה מקיפים את מיטתה. "תתפללו בשבילה", מסרו קרובי המשפחה.

מבית החולים נמסר כי מצבה יציב ולא חלה החמרה במצבה מאז קבלתה. במהלך התאונה שאירעה אמש, נהרגו שתי אחיותיה של אדל - ירין בת ה-19 ותהל בת ה-17. מהחקירה עולה כי שלוש האחיות נסעו לאסוף את בן הזוג של אחת מהן מאירוע שבו היה. בן הזוג, צעיר בן 24 שנפצע אף הוא, נהג במכונית והתנגש בעץ.

אדל מעול בת ה-14 שנפצעה בתאונת דרכים באשקלון עם שתי אחיותיה ירין ותהל, 20 באוגוסט 2019. מתוך הפייסבוק, מערכת וואלה!
"תמיד יש סביבה חברות". מעול שנפצעה בתאונה/מערכת וואלה!, מתוך הפייסבוק

מיכל זגדון, המורה של אדל, סיפרה עליה כי היא "תלמידה מאושרת ושמחה. החיוך שלה תמיד מלווה אותה. יש לה כוח רצון להצליח, היא חברותית, מאוד קשורה להורים ולאחיות. תמיד יש סביבה חברות. היא מארגנת את האירועים החברתיים".

זגדון סיפרה על הרגעים שלאחר התאונה הקטלנית: "התקשרתי לכל הורי התלמידות בכיתה והודעתי להם על התאונה, כדי שלא יקבלו הלם. אנחנו מתכוונים ללכת לבקר אותה. בשנה הבאה היא הייתה אמורה לעבור לבית ספר אחר. אני מבקשת מכולם להתפלל לשלומה של אדל שתחזור לאיתנה בקרוב".

עוד בוואלה!

הושגו הסכמות בין האוצר להסתדרות המורים: שנת הלימודים תיפתח כסדרה

לכתבה המלאה
ירין מעול. ללא קרדיט, אתר רשמי
אלפים ליוו את ההרוגות למנוחות באשקלון. ירין מעול/אתר רשמי, ללא קרדיט
תהל מעול אשר נהרגה בתאונה באשקלון, 29.08.2019. באדיבות המשפחה
"אי אפשר לעכל את מה שקרה פה". תהל מעול/באדיבות המשפחה

אלפי משתתפים ליוו אתמול למנוחות את ירין ותהל. חברת המשפחה סיפרה כי "האחיות היו החברות הכי טובות, הילדות הכי טובות שהכרתי, זאת טרגדיה נוראית". היא הוסיפה ואמרה כי "אי אפשר לעכל את מה שקרה פה, מדובר במשפחה חמה ומחבקת, הכי טובה שאני מכירה. הבנות עם הלב הכי רחב שיש, אסון נוראי".

במסגרת חקירת התאונה נבדק חשד שהוא נסע במהירות מופרזת וגם אם נהג בהשפעת אלכוהול. עוד העלתה חקירת בוחני התאונות כי מעט לאחר השעה 03:00 התנגש הרכב הפרטי בעץ, לאחר שאיבד שליטה מסיבה שטרם התבררה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש.

בהקלטת השיחה למד"א נשמע אזרח המדווח על התאונה "אמבולנס דחוף דחוף לכיוון העליה של התחנת דלק. האוטו כבר אחרי תאונה באמצע כביש". איש מד"א: "יש לכודים ברכב הזה?". האזרח: "אני חושב שכן. נראה שהוא פגע בעץ, אין פה משהו אחר". איש מד"א: "כמה אנשים יש בתוך האוטו?". האזרח: "לפי מי שהסתכל בתוך הרכב הוא אומר שארבעה, ושכולם מתים. אני רואה אמבולנס מגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully