וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים ליוו למנוחות את האחיות שנהרגו בתאונה באשקלון: "זה לא נקלט"

29.8.2019 / 19:59

אלפי משתתפים הגיעו לבית העלמין באשקלון שם נטמנו ירין ותהל מעול בנות ה-17 וה-19 שנהרגו בתאונה הקטלנית. בוחני תאונות הדרכים בודקים חשד שבן זוגה של אחת מהן נהג בהשפעת אלכוהול. "יש לכודים, כולם מתים", נשמע בהקלטה אזרח שדיווח למד"א על התאונה

קרדיט: מד"א

אלפי משתתפים הגיעו היום (חמישי) ללוות למנוחות את של ירין מעול, בת ה-19 ושל אחותה תהל בת ה-17 שנהרגו הלילה בתאונה האשקלון. מחקירת התאונה עולה כי בן הזוג של אחת האחיות נהג ברכב שהתנגש בעץ. עוד עולה כי שלוש האחיות נסעו לאסוף אותו מאירוע שהיה בו והוא לאחר מכן עלה על ההגה. בין השאר, נבדק חשד שהוא נסע במהירות מופרזת וגם אם נהג בהשפעת אלכוהול.


ראש עיריית אשקלון תומר גלאם ספד לשתיים ואמר כי "הלב נשבר ומסרב להאמין שאנחנו עומדים כאן היום ומלווים למנוחת עולמים שתיים מבנות העיר, ירין ותהל הצעירות והזכות, שתי אחיות, שבחייהן ובמותן לא נפרדו, שתי אחיות שיצאו לבלות ולא ישובו עוד, חיוכים של אושר וצחוק מתגלגל שלא ייראו ולא יישמעו עוד".

גלאם הוסיף כי "זה לא מה שהיה צריך לקרות, ככה זה לא היה צריך להסתיים, אימא ואבא לא צריכים לטמון את ילדיהם, החור שנפער בלב ואין יודע אם ומתי בכלל הוא יתמלא, והחיים שלא יחזרו למסלולם".

ירין מעול. ללא קרדיט, אתר רשמי
ירין מעול, בת ה-19 שנהרגה בתאונה/אתר רשמי, ללא קרדיט

מבית החולים ברזילי נמסר כי "הנערה שנפצעה באורח קשה ביותר במהלך התאונה באשקלון, נותחה במשך שעות ארוכות בלילה וטופלה במחלקה לטיפול נמרץ כללי על ידי צוות בכיר רב מקצועי.
למרות המאמצים הכבירים שנעשו על מנת להציל את חייה, לצערנו היא נפטרה. אנו מנחמים ומחבקים את המשפחה על האסון הכבד שנפל עליה".

חברת המשפחה סיפרה: "האחיות היו החברות הכי טובות, הילדות הכי טובות שהכרתי, זאת טרגדיה נוראית. היא הוסיפה ואמרה כי "אי אפשר לעכל את מה שקרה פה, מדובר במשפחה חמה ומחבקת, הכי טובה שאני מכירה. הבנות עם הלב הכי רחב שיש, אסון נוראי".

בהקלטת השיחה למד"א נשמע אזרח המדווח על התאונה "אמבולנס דחוף דחוף לכיוון העליה של התחנת דלק. האוטו כבר אחרי תאונה באמצע כביש". איש מד"א: "יש לכודים ברכב הזה?". האזרח: "אני חושב שכן. נראה שהוא פגע בעץ, אין פה משהו אחר". איש מד"א: "כמה אנשים יש בתוך האוטו?". האזרח: "לפי מי שהסתכל בתוך הרכב הוא אומר שארבעה, ושכולם מתים. אני רואה אמבולנס מגיע".

עוד בוואלה!

אשכנזי בריאיון לוואלה! NEWS: "אין חפרפרת, אין פריצה, אין רוסים"

לכתבה המלאה
תהל מעול אשר נהרגה בתאונה באשקלון, 29.08.2019. באדיבות המשפחה
האחות, תהל מעול בת ה-17 שנהרגה בתאונה/באדיבות המשפחה

ליאב וקנין, חברה נוספת של שלושת האחיות, סיפרה: "קשה לעכל את זה. זה משהו שלא נקלט. הן היו מאד קרובות, שלושתן. הן אהבו להסתובב ביחד. זה מה שיצא". היא התייחסה לחברתה תהל והוסיפה כי "בכל מקום הייתם רואים ומרגישים אותה. היא אף פעם לא הייתה מראה את העצב שלה".

עוד העלתה חקירת בוחני התאונות כי מעט לאחר השעה 03:00 התנגש הרכב הפרטי בעץ, לאחר שאיבד שליטה מסיבה שטרם התבררה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש. חוקרי המשטרה החלו באיסוף עדויות בזירה ובחקירת התאונה. בתאונה נפצעה אחות נוספת בת 14 שפונתה על ידי צוות מד"א לבית החולים ברזילי וסורוקה במצב קשה מאוד. צעיר נוסף שהיה עמן, בן 24, נפצע אף הוא באורח בינוני ופונה לבית החולים.

"סמוך לשעה 03:00 בלילה הגיעו אלינו ארבעה נפגעים מתאונת הדרכים הקשה", הסביר ד"ר יונתן ריק, מנהל המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים ברזילי אליו פונו הפצועים בשלב הראשוני. "אחת הנפגעות הגיעה ללא רוח חיים. שתי נשים נוספות, הגיעו עם חבלות רב מערכתיות קשות ביותר, אחת בטיפול נמרץ אצלנו ולאחר ניתוח ולאחר שעות רבות היא עדיין היא בסכנה מיידית ובמצב אנוש. נפגעת נוספת הוטסה במסוק לסורוקה לאחר פעולות לייצבה בגלל פגיעה בראשה שדרשה נוכחות של ניורוכירורג. גבר נוסף נחבל ולאחר פעולות ראשוניות הועבר לטיפול נמרץ במצב בינוני".

(עדכון ראשון: 15:53)

מאות ליוו בדרכן האחרונה את האחיות
תהל וירין מעול שנהרגו בתאונת דרכים. בני ואינר
הלווית האחיות באשקלון, היום/בני ואינר
הלוויתם של תהל וירין מעול. בני ואינר
הלווית האחיות באשקלון, היום/בני ואינר
רכב התנגש במעקה בטיחות באשקלון, 29 באוגוסט 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה באשקלון, הלילה/דוברות משטרת ישראל
ירין מעול שנהרגה בתאונת הדרכים באשקלון, 29.08.2019. ללא קרדיט, אתר רשמי
ירין מעול ובן זוגה המאושפז בבית החולים/אתר רשמי, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully