וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 17 נהרגה בהתנגשות בעץ באשקלון, אחיותה נפצעו קשה מאוד

29.8.2019 / 8:37

צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של הנערה ופינה את שתי אחיותיה, בנות 19 ו-14 לבית החולים ברזילי וסורוקה במצב קשה מאוד. צעיר נוסף בן 24 פונה אף הוא במצב בינוני לבית החולים. בוחני תנועה שהגיעו לזירת התאונה פתחו בחקירת נסיבותיה

צילום: מד"א, דוברות משטרת ישראל ובית החולים ברזילי, עריכה: ניב מעוז

נערה בת 17 נהרגה הלילה (חמישי) בתאונת דרכים ברחוב התחייה באשקלון, זאת לאחר שרכב בו נסעה התנגש בעץ. בתאונה נפצעו גם שתי אחיותיה של הנערה, בנות 19 ו-14 שפונו על ידי צוות מד"א לבתי החולים ברזילי וסורוקה במצב קשה מאוד. צעיר נוסף שהיה עמן, בן 24, נפצע אף הוא באורח בינוני ופונה לבית החולים.

מחקירה ראשונית של בוחני התאונות עולה כי מעט לאחר השעה 03:00 התנגש הרכב הפרטי בעץ, לאחר שאיבד שליטה מסיבה שטרם נחקרה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש. חוקרי המשטרה החלו באיסוף עדויות בזירה ובחקירת התאונה.

רכב התנגש במעקה בטיחות באשקלון, 29 באוגוסט 2019. מד"א
זירת התאונה, הלילה/מד"א

אחת האחיות שפונו לבית החולים נפצעה בראש, בחזה, בבטן ובאגן. היא טופלה ויוצבה בטיפול מורכב בחדר המיון והועברה במסוק להמשך טיפול בראשה לבית החולים סורוקה. האחות הנוספת, נפגעה באורח קשה ביותר בחזה, בבטן ובאגן, נותחה במשך שעות רבות ומאושפזת במצב קשה ביותר בטיפול נמרץ.

חובש רפואת חירום במד"א, בן טטרו, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. המנוע היה מפורק לאורך הנתיב במרחק רב מהרכב שעמד במרכז הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי. סמוך לאבני השפה של אי התנועה שכבה צעירה כבת 20 עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, היא הייתה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה בשטח. בסמוך לרכב שכבו על הכביש שלושה פצועים, בהם אישה בשנות ה-20 לחייה ללא דופק וללא נשימה שפונתה לבית החולים במצב אנוש בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה. גבר בשנות ה-20 ונערה כבת 14 שסבלו מפגיעות רב מערכתיות טופלו בשטח על ידיי הפרמדיקים שלנו ופונו גם כן בניידות לטיפול נמרץ לבית החולים כשמצבם קשה".

עוד בוואלה!

רקטה שוגרה מרצועת עזה, צה"ל תקף עמדת חמאס

לכתבה המלאה
רכב התנגש במעקה בטיחות באשקלון, 29 באוגוסט 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה, הלילה/דוברות משטרת ישראל

בשבוע שעבר גבר כבן 50 נהרג בתאונת דרכים בין כמה כלי רכב בכביש 31, סמוך לצומת שוקת שבנגב. בתאונה, שבה נפצעו שמונה בני אדם נוספים, היו מעורבים משאית, רכב מסחרי ושלוש מכוניות פרטיות. ההרוג חולץ ממכוניתו ללא סימני חיים ומותו נקבע במקום. במקביל, צוות מד"א העניק טיפול רפואי בזירה לפצועים, בהם גבר בן 45 במצב קשה עם חבלה רב-מערכתית, שני צעירים כבני 20 במצב בינוני עם חבלה בבטן וחמישה פצועים נוספים במצב קל, ופינה אותם לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

(עדכון ראשון: 03:29)

רכב התנגש במעקה בטיחות באשקלון, 29 באוגוסט 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה, הלילה/דוברות משטרת ישראל
רכב התנגש במעקה בטיחות באשקלון, 29 באוגוסט 2019. מד"א
זירת התאונה, הלילה/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully