וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: עסקת המאה תיחשף זמן קצר אחרי הבחירות

28.8.2019 / 21:06

ראש הממשלה אמר בכנס פעילי ליכוד יוצאי ברית המועצות בבת ים כי התכנית המדינית של נשיא ארה"ב טראמפ תתפרסם זמן קצר לאחר 17 בספטמבר. זאת, אחרי ששליח הנשיא גרינבלט הבהיר כי התכנית לא תתפרסם לפני הבחירות בניגוד לאמירותיו של טראמפ בתחילת השבוע

אתר רשמי

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (רביעי) כי הוא עסקת המאה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תיחשף זמן קצר לאחר הבחירות בישראל. "הערב התבשרנו שהתכנית המדינית של הנשיא טראמפ תוצא החוצה אחרי הבחירות - זה יהיה קרוב מאוד אחריהן", אמר נתניהו בכנס פעילי הליכוד ליוצאי ברית המועצות בבת ים. "מי אתם רוצים שינהל את המו"מ טראמפ על התכנית אני או גנץ ולפיד? אתם חושבים שטראמפ ופוטין יתרשמו במיוחד משניהם?".

השליח המיוחד של נשיא ארצות הברית, ג'ייסון גרינבלט, אמר היום כי הממשל החליט שלא לפרסם את תכנית השלום של הנשיא דונלד טראמפ, או חלקים ממנה, לפני הבחירות בישראל. השליח גרינבלט הודיע על כך בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, יומיים לאחר שהנשיא עצמו אמר כי ייתכן שיחשוף חלקים מהתכנית לפני הבחירות.

טראמפ אמר את הדברים בפתח פגישתו עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי בשולי פסגת G7, אמר טראמפ כי הוא חושב שישראל "תשמח" לעשות שלום. לדבריו, "אני חושב שהפלסטינים ירצו לקבל את הכסף שלנו בחזרה ולהגיע להסכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully