וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג רביעי ביממה: נער נדרס למוות כשרכב על קורקינט באשדוד

25.10.2019 / 17:41

במהלך יום קטלני במיוחד בכבישים, נער בן 15 נהרג לאחר שנפגע מרכב בשדרות וייצמן בעיר. הנער מצטרף לבן גילו שנהרג מפגיעת רכב בעת שרכב על אופניו בגליל, ולשני גברים שנהרגו מוקדם יותר בתאונות נוספות, שאירעו בירושלים ובאזור כפר שמריהו

צילום: מדא

בתאונה קטלנית רביעית בתוך יממה, נער בן 15 נדרס למוות היום (שישי) כשרכב על קורקינט באשדוד. הנער נפגע ממכונית בשדרות וייצמן בעיר, ופונה לבית החולים אסותא כשהוא מורדם ומונשם. בהמשך, מותו נקבע בבית החולים.

המשטרה הודיעה כי כוחותיה, בהם בוחני תנועה, נמצאים במקום והחלו בחקירת נסיבות התאונה. "על הכביש שכב הנער לצד הקורקינט החשמלי עליו נסע", סיפר חובש רפואת חירום של מד"א, אליעזר שליסר. "הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, הרדמנו והנשמנו אותו, ופינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

צוותי רפואה במקום התאונה בשדרות וייצמן באשדוד, בה נהרג נער בן 15 שרכב על קורקינט חשמלי ונפגע מרכב, 25 באוקטובר 2015. מד"א
זירת התאונה באשדוד, היום/מד"א

מותו של הנער מצטרף למותו של נער נוסף בן אותו הגיל בתאונה בכביש 8544 שבגליל. ההרוג, חאלד דבאח מדיר אל-אסד, נפגע ממכונית בעת שרכב על אופניו החשמליים. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הנער תוך פעולות החייאה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נקבע מותו. שני בני אדם נוספים פונו אף הם לבית החולים במצב קל.

פרמדיק מד"א, מיכאל בביונשוב, תיאר כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הנער שרכב על האופניים החשמליים שכב על סלעים בתחתית המדרון במרחק של כ-30 מטר מהאופניים, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. תוך כדי החילוץ לכביש הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים ,תוך המשך טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים. שניים מנוסעי הרכב שהידרדר לתעלה והתהפך על צדו טופלו בשטח ופונו לבית החולים כשמצבם קל".

עוד בוואלה!

נסראללה מזהיר מכאוס; עימותים בין מפגינים לתומכי חיזבאללה

לכתבה המלאה
המנוח חאלד דבאח בן ה-15, ההורג בתאונת הדרכים ליד דיר אל-אסד שבגליל. אתר רשמי
נהרג בעת שרכב על אופניים חשמליים. חאלד דבאח/אתר רשמי

במקביל, רוכב אופנוע כבן 30 נהרג בתאונת דרכים עם רכב פרטי ברחוב אשר וינר בירושלים. בתאונה נפצעו שלושה בני אדם נוספים, בהם שני ילדים, והם פונו במצב קל לבית החולים שערי צדק בעיר, בהם שני ילדים.

חובש רפואת חירום במד"א, יוסף חיים ישראלי, סיפר: "רוכב האופנוע שכב במרחק גדול מזירת התאונה. פרמדיק ורופאה מתנדבי מד"א שהיו במקום וראו את התרחשות התאונה מיהרו להגיש לו טיפול רפואי, אך הוא היה ללא סימני חיים וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה, ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום. בנוסף, גבר ושני ילדים שהיו ברכב הפרטי פונו על ידינו לבית החולים כשמצבם קל".

נחמן יוסף מרקוביץ' מבית שמש שנהרג בתאונת דרכים בנתיבי איילון. אתר רשמי
נהרג בתאונת דרכים בנתיבי איילון. נחמן יוסף מרקוביץ'/אתר רשמי

מוקדם יותר היום, נחמן יוסף מרקוביץ', בן 24 מבית שמש, נהרג מפגיעת רכב בנתיבי איילון לכיוון צפון, סמוך למחלף כפר שמריהו. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הצעיר עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים וקבע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. מרקוביץ' הותיר אחריו אלמנה ושני ילדים ויובא היום למנוחות בהר המנוחות בירושלים.

תחילה סברו במד"א כי מדובר בתאונת פגע וברח, זאת בעקבות עדויות בזירה לפיהן רכב חולף דרס למוות את הצעיר. אולם חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי על הרכב החשוד כפוגע, בו נסעו זוג בדרך לצילומי החתונה שלהם, אין סימני פגיעה, ולכן נבדקת האפשרות כי הצעיר מת מפצעיו בתאונה עצמית שביצע קודם לכן.

(עדכון ראשון: 17:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully