וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרת שנפגעה קשה מפגיעת הברק בזיקים שוחררה לביתה: "אני חיה בנס"

24.10.2019 / 8:36

אפרת חזות בת ה-21 יצאה לבילוי בחוף הים יחד עם בעלה ושלושת אחיו, שם פגע בהם ברק שהוביל למותו של אשר. במשך שלושה ימים הייתה הצעירה מחוסרת הכרה, מורדמת ומונשמת כשבני משפחתה מתפללים להחלמתה. כעת היא שבה הביתה, אך מתקשה לשחזר: "רק זוכרת שהתעוררתי בבית החולים"

.

"אני חיה בנס" - אמרה אפרת חזות, שנפגעה באורח קשה מאוד ממכת הברק בחוף זיקים ושוחררה מבית החולים. חזות בת ה-21 יצאה במהלך החג לבילוי משפחתי עם בעלה ושלושת אחיו בחוף הים, שם היכה בהם ברק שגרם למותו של אשר בן ה-14. את הפגיעה עצמה היא מתקשה לזכור. "אני לא זוכרת מה קרה, לא את האירוע ולא מה שהיה לפניו", שחזרה. "אני רק יודעת שהתעוררתי בבית החולים".

במשך שלושה ימים הייתה חזות מחוסרת הכרה, מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים ברזילי באשקלון. כל העת בני משפחתה לא זזו ממיטתה, קראו תהילים והתפללו להחלמתה. "התפילות עזרו, אין לי מילה אחרת לתאר את מה שקרה חוץ מנס", תיארה הצעירה. "איבדתי את גיסי אשר, זה עצוב כל כך. רק אחרי שהתעוררתי סיפרו לי. הוא היה נער שכולו טוב, תמיד מחייך ודואג לי ולכולם. הייתי מחוברת אליו מאוד". בעלה אלעזר ושני אחיו אלחנן ופדות שוחררו לפני כמה ימים לביתם.

אפרת חזות נפגעת מכת הברק בזיקים, אוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
"לא זוכרת מה שקרה". אפרת חזות ומשפחתה/באדיבות המשפחה

חזות הועברה לבית החולים יחד עם בני משפחתה לאחר שעברה החייאה בשטח שהצילה את חייה. מנהל היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים ברזילי, ד"ר דניאל יעקובסון, אמר סיפר כי "אפרת הגיעה בתרדמת. במשלך שלושה ימים היא הייתה מונשמת ומורדמת עם סכנה לנזק מוחי. מדובר בטיפול מורכב עקב החייאה שעברה בשטח. היא קיבלה את הטיפול הכי טוב וזה שימח אותנו מאוד שהיא חזרה להכרה".

"המצב שלי משתפר מיום ליום", סיפרה חזות. "אני מרגישה הרבה יותר טוב, אני יוצאת מהבית אל השבעה של גיסי וחוזרת הביתה כשאני מרגישה לא טוב".

בשבוע שעבר הובא אשר למנוחות בבית העלמין החדש בבאר שבע. הרב יאיר ישראל, ראש הישיבה בה למד, ספד לו: "הוא למד ללא הפסקה, עם חשק גדול לתורה. זה צער גדול מאוד. זכינו ליהנות מאשר תקופה קצרה בישיבה, הוא היה רצוי לכל אחיו בישיבה ואהוב על כולם".

עוד בוואלה!

מהן הראיות החדשות ומה הסיכוי למשפט חוזר? כל הפרטים על בקשת זדורוב

לכתבה המלאה
הפצוע ממכת הברק בחוף זיקים, אשר חזות ומשפחתו. אתר רשמי
לא זזו ממיטתה והתפללו לשלומה. בני משפחת חזות/אתר רשמי

אחד מאחיו של אשר, איתמר, שלא הצטרף עם בני המשפחה לחוף הים, סיפר לוואלה! NEWS כי הם בילו בחוף וראו ברק. "אלחנן אמר להם 'אני מפחד, בוא נתקפל זה לא צחוק'", תיאר האח. הוא הוסיף כי הם עפו מעוצמת הפגיעה, "אלעזר ופדות נשארו בהכרה. אלחנן הצליח לקום בכוחות-על, צעק לצעירים שהיו בחוף והם התחילו לברוח. הוא ביקש מהם להזעיק עזרה ואז כשהוא חזר הוא ראה את אפרת, גיסתו, בלי הכרה. הוא עשה עליה פעולות החייאה והתקשר למד"א, שם הסבירו לו מה לעשות".

אשר חזות הפצוע ממכת ברק בחוף  16 באוקטובר 2109. שי מכלוף
"היה נער שכולו טוב". אשר חזות/שי מכלוף
כוחות החילוץ בחוף זיקים, בשל פגיעת הברק בשלושה בני אדם, 15 באוקטובר 2019. מד"א
כוחות החילוץ בחוף זיקים לאחר פגיעת הברק/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully