וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשר בן ה-14 שנפגע מברק בזיקים הובא למנוחות: "השמחה הפכה לאבל"

16.10.2019 / 22:18

שעות לאחר שנקבע מותו, מאות בני משפחה וחברים הגיעו לבית העלמין החדש בבאר שבע, שם נטמן הנער בן ה-14. גיסתו עדיין מאושפזת במצב קשה בבית החולים, ובמהלך ההלוויה קראו המשתתפים פרקי תהילים לרפואתה. רב הישיבה בה למד ספד לו: "עולה טהור לשמיים"

.

מאות בני משפחה וחברים הגיעו הערב (רביעי) לבית העלמין החדש בבאר שבע ללוות למנוחות את אשר חזות בן ה-14, שנהרג מפגיעת הברק אתמול בחוף זיקים. הנער פונה יחד עם ארבעה מבני משפחתו לבית החולים ברזילי באשקלון, כשמצבו אנוש. הרופאים נאבקו על חייו, אך מוקדם יותר היום נאלצו לקבוע את מותו.

הרב יאיר ישראל, ראש הישיבה שבה למד אשר, ספד לו. "הוא לא ויתר על התפילות בישיבה ביום הכיפורים", סיפר. "אשר עולה טהור, אחרי יום הכיפורים. זמן שמחתנו הפך לאבל. הוא למד ללא הפסקה, עם חשק גדול לתורה. זה צער גדול מאוד". עוד הוסיף כי "זכינו ליהנות מאשר תקופה קצרה בישיבה. הוא היה רצוי לכל אחיו בישיבה, אהוב על כולם".

בבית החולים עדיין מאושפזים שלושת אחיו של חזות וגיסתו אפרת בת ה-21, שמצבה מוסיף להיות קשה, אך יציב. המשתתפים בהלוויה קראו פרקי תהילים לרפואתה. האחים אלעזר, אלחנן ופדות במצב יציב ובהכרה.

הלווית אשר חזות שנהרג ממכת ברק, בית עלמין חדש באר שבע 16 באוקטובר 2019. יניר יגנה
הלווייתו של אשר חזות, הערב/יניר יגנה

אחד האחים, איתמר, שלא הצטרף עימם לחוף הים, סיפר לוואלה! NEWS כי הם בילו בחוף וראו ברק. "אלחנן אמר להם 'אני מפחד, בוא נתקפל זה לא צחוק'", תיאר האח. הוא הוסיף כי הם עפו מעוצמת הפגיעה, "אלעזר ופדות נשארו בהכרה. אלחנן הצליח לקום בכוחות-על, צעק לצעירים שהיו בחוף והם התחילו לברוח. הוא ביקש מהם להזעיק עזרה ואז כשהוא חזר הוא ראה את אפרת, גיסתו, בלי הכרה. הוא עשה עליה פעולות החייאה והתקשר למד"א, שם הסבירו לו מה לעשות".

(עדכון ראשון: 21:59)

עוד בוואלה!

במהלך הילולת יוצאי לוב: צעיר ניסה לתקוף את לפיד - ועוכב

לכתבה המלאה
אשר חזות הפצוע ממכת ברק בחוף  16 באוקטובר 2109. שי מכלוף
נהרג במהלך בילוי בחוף זיקים. אשר חזות/שי מכלוף
הפצוע ממכת הברק בחוף זיקים, אשר חזות ומשפחתו. אתר רשמי
כמה מבני המשפחה עדיין מאושפזים. משפחת חזות/אתר רשמי
אלחנן חזות, הפצוע ממכת הברק בחוף זיקים מתפלל לרפואת אחיו בסוכה שהקומה בביה"ח, ברזילי, אשקלון  16 באוקטובר 2109. שי מכלוף
האח אלחנן בסוכה בבית החולים ברזילי, היום/שי מכלוף
כוחות החילוץ בחוף זיקים, בשל פגיעת הברק בשלושה בני אדם, 15 באוקטובר 2019. מד"א
חוף זיקים, אתמול/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully