וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך הילולת יוצאי לוב: צעיר ניסה לתקוף את לפיד - ועוכב

16.10.2019 / 21:04

עדי ראייה שנכחו באירוע השנתי שהתקיים במושב זיתן, סיפרו לוואלה! NEWS כי הצעיר ניסה להכות את ח"כ לפיד ולאחר מכן אף קפץ עליו בעת שיצא מהאירוע. הצעיר עוכב על ידי המשטרה ושוחרר. מקורבי לפיד: מדובר באירוע זניח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעיר עוכב על ידי המשטרה. לפיד וישראל כץ בהילולה, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקרית חריגה התרחשה הערב (רביעי) הערב בהילולת בושאייף במושב זיתן, במהלכה ניסה צעיר אלמוני להכות את בכיר כחול לבן, ח"כ יאיר לפיד, ואף קפץ עליו בצאתו מהאירוע. עדי ראיה סיפרו לוואלה! NEWS כי במהלך האירוע לפיד ספג קריאות גנאי מהקהל, שמזוהה ברובו עם הליכוד והימין. מקורבי לפיד אישרו את פרטי התקרית אך אמרו שמדובר באירוע זניח ושלא אירע ללפיד דבר.

במהלך האירוע לפיד נשא דברים על הבמה ומשתתפים בקהל צעקו נגדו קריאות בוז. מארגני האירוע קראו לקהל לכבד את לפיד ואף הביעו תקווה שתוקם ממשלת אחדות. ביציאה מהאירוע קריאות הבוז לעברו של לפיד המשיכו ואז התרחשה התקרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השרה גמליאל במהלך האירוע, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדובר בהילולה השנתית של יוצאי לוב בבית הכנסת בושאייף הממוקם במושב. באירוע משתתפים מדי שנה פוליטיקאים רבים, והשנה מלבד לפיד, הגיעו בין היתר השרים גילה גמליאל וישראל כץ, ח"כ גדעון סער ואיילת שקד, שאיחלה לראש הממשלה "שיצליח להרכיב ממשלה ומקווה שראשי המפלגות האחרות, יאמצו את המסר שלמדנו מלקיחת ארבעת המינים - נדרשת אחדות, יסירו את החרמות, יצטרפו לגוש הימין וימנעו בחירות מיותרות".

עוד בוואלה!

סנגורה של נעמה נערך לקרב המשפטי: "ערעור יכול לקחת חודשים"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נדרשת אחדות". שקד בהילולה, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

התקרית האלימה בזיתן היא השנייה שמתרחשת תוך חודשיים, שבמסגרתה מופעלת אלימות באירועים בהם לפיד לקח חלק. בסוף חודש אוגוסט שני פעילים של מפלגת כחול לבן נפצעו קל לאחר שאלמוני ירה ברובה אוויר בסיומו של כנס בחירות ברחובות. כוח משטרה שהגיע למקום הבחין בשני כדורי הפלסטיק שנורו והחלו בבדיקת נסיבות האירוע. שני תושבי העיר, בן 16 ובן 26, עוכבו לחקירה בחשד למעורבות בתקרית.

מכחול לבן נמסר לאחר התקרית כי "לפעילים שלום מעבר לפציעות שטחיות. הוזמנה משטרה ומד"א למקום". ח"כ יאיר לפיד, מראשי המפלגה שנכח בכנס הגיב לאירוע ואמר כי "לא ירתיעו אותנו ולא יפחידו אותנו. נמשיך להיאבק על שינוי המדינה מול האלימות וההסתה".

יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר לאחר התקרית: "מדובר באירוע חמור של ירי מרובה אוויר שפגע בשני אנשים. לא נטשטש את חומרת האירוע אבל נמתין לחקירת המשטרה ולממצאים. בכל מקרה - אי אפשר להתעלם מהמגמה, ראינו לפני כמה ימים אירוע שבו פעיל שלנו שהוא גם קרוב משפחה שלי הוכה. אנחנו שומעים על אנשים שמנבלים את הפה. ככה נראית תוצאה של הסתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully