וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסון בחוף: נקבע מותו של אשר בן ה-14 שנפגע מברק בזיקים

16.10.2019 / 17:09

בבית החולים קבעו את מותו של הנער שנפגע ממכת הברק בעת בילוי משפחתי בחוף הים. ארבעת בני משפחת חזות מבאר שבע עדיין מאושפזים, כשמצבה של אפרת בת ה-21 מוסיף להיות קשה. אחד האחים שחזר: "אלחנן הצליח לקום בכוחות-על וביקש מצעירים בחוף להזעיק עזרה"

צילום: שי מכלוף

האסון בחוף זיקים - כל העדכונים

  • נקבע מותו של אשר חזות בן ה-14 שנפגע מברק בחוף זיקים
  • ארבעת בני משפחתו עדיין מאושפזים; גיסתו במצב קשה
  • אחד האחים שחזר: "הם באו ללכת ואז פגע בהם הברק"

בבית החולים ברזילי באשקלון נקבע היום (רביעי) מותו של אשר חזות בן ה-14, שנפגע אתמול ממכת ברק בחוף זיקים. ארבעת בני משפחתו עדיין מאושפזים בבית החולים, בהם גיסתו אפרת בת ה-21, שמצבה קשה אך יציב.

ביממה האחרונה ביקשו קרובי המשפחה מבאר שבע להתפלל לשלומם של הנפגעים. אחד האחים, איתמר, שלא היה בבילוי בחוף הים, סיפר לוואלה! NEWS כי מצבם של שאר האחים יציב. "שלושת האחים שלי אלחנן, אלעזר ופדות במצב טוב, יציב. יכולים ללכת ומתקשרים", אמר איתמר. "אפרת גיסתי מורדמת ומונשמת".

אשר חזות הפצוע ממכת ברק בחוף  16 באוקטובר 2109. שי מכלוף
יצא לבילוי משפחתי ונפגע מברק. אשר חזות/שי מכלוף

איתמר סיפר כי הם בילו בחוף ושמעו ברק: "אלחנן אמר להם 'אני מפחד, בוא נתקפל זה לא צחוק'". הוא הוסיף כי הם עפו מעוצמת הפגיעה, "אלעזר ופדות נשארו בהכרה. אלחנן הצליח לקום בכוחות-על, צעק לצעירים שהיו בחוף והם התחילו לברוח. הוא ביקש מהם להזעיק עזרה ואז כשהוא חזר הוא ראה את אפרת, גיסתו, בלי הכרה. הוא עשה עליה פעולות החייאה והתקשר למד"א, שם הסבירו לו מה לעשות".

עוד בוואלה!

תקלה במקרר וטיפול לקוי בטונה: ממצאי השימוע לארומה ת"א

לכתבה המלאה
הפצוע ממכת הברק בחוף זיקים, אשר חזות ומשפחתו. אתר רשמי
מצבם של שלושת האחים יציב. משפחת חזות/אתר רשמי

בהתכתבות בווטסאפ המשפחתי שהגיע לידי וואלה! NEWS נראית השיחה בין בני משפחת חזות דקות לאחר פגיעת הברק. בשיחה בני המשפחה משתפים את הדיווחים הראשוניים שיצאו בכלי התקשורת ומביעים דאגה. "תנו לי תמונת מצב דחוף", ביקש אחד מהאחים. הפצועים מהברקים שיש בחדשות זה אנחנו", השיב אחר. "אלעזר, אשר ואלחנן נסעו לים. אמא ואבא לא עונים", הוסיף אחד האחים.

חמשת בני המשפחה יצאו לבילוי בחוף זיקים, כשברק פגע בהם. אחד המתרחצים במקום סיפר כי "עמדנו בחוף. מזג האוויר התהפך ופתאום היה ברק בעוצמה אדירה לכיוון תחנת הכוח". עד ראייה נוסף תיאר כי "ראינו ברק ממש קרוב אלינו ברמה מפחידה מאוד ואז המשיכו ברקים, ופתאום באו אנשים והתחילו להגיד שיש פצועים. הרגשנו את הברק ממש לידינו".

לאחר הפגיעה, המציל ועוברי אורח נוספים מיהרו לעזור להם והזעיקו את מד"א לזירה, שבמועצה האזורית חוף אשקלון. הצוותים הרפואיים פינו את החמישה לבית החולים.

שיחת הווצאפ של בני משפחת חזות לאחר ההודעה על אירוע פגיעת הברק בחוף זיקים. אתר רשמי
התכתבות הווטסאפ של המשפחה, דקות לאחר הדיווחים על פגיעת הברק/אתר רשמי
בית החולים ברזילי, אשקלון, בו מאשפזים בני משפחת חזות שנפגעו מברק  16 באוקטובר 2109. שי מכלוף
האחות פדות בבית החולים ברזילי, היום/שי מכלוף
אלחנן חזות, הפצוע ממכת הברק בחוף זיקים מתפלל לרפואת אחיו בסוכה שהקומה בביה"ח, ברזילי, אשקלון  16 באוקטובר 2109. שי מכלוף
אלחנן חזות בסוכת בית החולים ברזילי, היום/שי מכלוף
כוחות החילוץ בחוף זיקים, בשל פגיעת הברק בשלושה בני אדם. שי מכלוף
כוחות ההצלה בחוף זיקים, אתמול/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully