וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגיעת הברק בזיקים: שלושת האחים שוחררו לביתם; שיפור במצב הצעירה

17.10.2019 / 15:55

שלושת האחים לבית משפחת חזות שאושפזו לאחר פגיעה מברק בעת ששהו בחוף שוחררו מבית החולים ברזילי לביתם בבאר שבע. במקביל חל שיפור במצבה של בת המשפחה בת ה-21, אך היא עדיין מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ בברזילי

.

שלושת האחים ממשפחת חזות שאושפזו לאחר פגיעת ברק בעת ששהו בחוף זיקים שוחררו היום (חמישי) מבית החולים ברזילי באשקלון לביתם שבבאר שבע. במקביל חל שיפור במצבה של צעירה נוספת, בת המשפחה בגיל 21 שהובהלה לבית החולים במצב קשה. היא בהכרה ומאושפזת עדיין ביחידה לטיפול נמרץ. שלושת האחים ששוחררו היום היו במצב בינוני.

האח אשר חזות בן ה-14 הובא אתמול למנוחות בבית העלמין החדש בבאר שבע. הנער פונה יחד עם ארבעה מבני משפחתו לבית החולים ברזילי באשקלון, כשמצבו אנוש. הרופאים נאבקו על חייו, אך נאלצו לקבוע את מותו.

אלחנן חזות, הפצוע ממכת הברק בחוף זיקים מתפלל לרפואת אחיו בסוכה שהקומה בביה"ח, ברזילי, אשקלון  16 באוקטובר 2109. שי מכלוף
אלחנן חזות בבית החולים, אתמול/שי מכלוף

במהלך הלווייתו, אליה הגיעו מאות בני משפחה וחברים ספד לו הרב יאיר ישראל, ראש הישיבה שבה למד אשר. "הוא עולה טהור, אחרי יום הכיפורים. זמן שמחתנו הפך לאבל", אמר הרב. "הוא למד ללא הפסקה, עם חשק גדול לתורה. זה צער גדול מאוד". הוא הוסיף כי "זכינו ליהנות מאשר תקופה קצרה בישיבה. הוא היה רצוי לכל אחיו בישיבה, אהוב על כולם".

אחד מאחיו של אשר, איתמר, שלא הצטרף עם בני המשפחה לחוף הים, סיפר לוואלה! NEWS כי הם בילו בחוף וראו ברק. "אלחנן אמר להם 'אני מפחד, בוא נתקפל זה לא צחוק'", תיאר האח. הוא הוסיף כי הם עפו מעוצמת הפגיעה, "אלעזר ופדות נשארו בהכרה. אלחנן הצליח לקום בכוחות-על, צעק לצעירים שהיו בחוף והם התחילו לברוח. הוא ביקש מהם להזעיק עזרה ואז כשהוא חזר הוא ראה את אפרת, גיסתו, בלי הכרה. הוא עשה עליה פעולות החייאה והתקשר למד"א, שם הסבירו לו מה לעשות".

  • עוד באותו נושא:
  • ברק
  • זיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully