וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של נעמה יששכר: "אני מבקשת צדק - תנו לה ללכת הביתה"

22.10.2019 / 0:46

בסרטון שפרסמה יפה יששכר לצד שני עורכי דין מרוסיה שהצטרפו לצוות ההגנה של הישראלית, טענו השלושה כי הרשעתה "אינה חוקית, אינה הגיונית ואינה צודקת", והבהירו כי בכוונתם להוכיח זאת בבית המשפט. "לא מספיק שהצדק ייעשה, עליו גם להיראות. אנחנו נילחם בשביל זה"

עריכה: עמית שמחה

"המטרה שלנו היא להפוך את המקרה על פיו ולהראות לבית המשפט את האמת הפשוטה: פסק הדין שקיבלה נעמה יששכר אינו חוקי, אינו הגיוני ואינו צודק", כך אמר היום (שני) אלכסיי דוברינין, אחד מעורכי דינה החדשים של הישראלית שנידונה לשבע וחצי שנות מאסר לאחר שבתיקה נמצאו 9.6 גרם חשיש. "ברור לכל עורך דין שהיסודות של עבירת ההברחה לא מתקיימים במקרה הזה, והברחה נעשית בנסיבות שונות לחלוטין", הוסיף דוברינין.

לצוות ההגנה של יששכר נוספו בימים האחרונים עו"ד דוברינין ועו"ד ואדים קלובגנט, ממשרד עורכי הדין הרוסי Pen&Paper. היום (שני) הם הגישו הודעת ערעור רשמית, ובשבועות הקרובים הם צפויים לקבל לידיהם את מלוא חומרי החקירה והפרוטוקולים מבית המשפט, כאשר רק לאחר מכן הם יגישו את הערעור המלא והמנומק. בישראל מייצגים את המשפחה עורכי הדין הבכירים בועז בן צור ונתי שמחוני.

אמה של נעמה, יפה, הפיצה היום יחד עם עורכי הדין החדשים סרטון בו הם טוענים כנגד פסק הדין המרשיע, וקוראים להשיב את הצעירה לישראל. "נעמה יששכר כלואה כאן יותר משישה חודשים", אומרת האם, "היא באה ממנטליות אחרת. היא כלואה מבלי להבין את השפה והמנטליות. אני מבקשת צדק - לשלוח אותה הביתה, לשם היא שייכת. היא לא התכוונה לעשות דבר ממה שמיוחס לה. אני מתחננת, בבקשה, תנו לה ללכת הביתה".

"פעולה שבוצעה בתוך המדינה יכולה להיחשב פשע רק אם יש בה סכנה למדינה, לאנשיה ולאזרחיה", אמר עו"ד קלובגנט, "זה לא רק שאיננו מסכימים שהסכנה שנשקפה לציבור במקרה הזה שווה שבע שנים וחצי בכלא - אנחנו טוענים שלא הייתה כל סכנה, ונגן על העמדה הזו בערכאה גבוהה יותר. ישנה אקסיומה בינלאומית, לפיה לא מספיק שהצדק ייעשה, עליו גם להיראות. אנחנו נילחם בשביל זה".

עוד בוואלה!

נתניהו ופוטין דנו באפשרות להענקת חנינה לנעמה יששכר

לכתבה המלאה
נעמה יששכר, עצורה במוסקבה בחשד להברחת סמים. באדיבות המשפחה
"היא לא התכוונה לעשות דבר ממה שמיוחס לה". נעמה יששכר/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully