וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגות בתאונה בכביש 6: אירנה דובינסקי ובתה ענת רוזנברג מקריית ים

אירנה ובתה ענת נהרגו בתאונה הקטלנית ליד בן שמן, שבה נפצעו בני משפחה נוספים והתינוק שהיה ברחמה של האם. נוסעי הרכב המסחרי שבו התנגשו פונו לבית החולים. חטיבת הביניים של ענת תיפתח למרות החופשה כדי לאפשר לחבריה ללימודים להיפגש עם פסיכולוגים: "בשורה מרה וכואבת"

צילום: אנשי הדממה, מד"א

התאונה הקטלנית בכביש 6 - עדכונים אחרונים:

  • ההרוגות בתאונה: ענת רוזנברג בת ה-13 ואמה אירנה דובינסקי
  • בבית החולים שיבא נלחמים על חייו של התינוק שהיה ברחמה של האם
  • עוד שמונה נפצעו בהתנגשות בין המכונית לרכב המסחרי סמוך לבן שמן
  • חטיבת הביניים שבה למדה ענת תיפתח למרות החופשה

ענת רוזנברג בת ה-13 ואמה, אירנה דובינסקי מקריית ים, נהרגו בתאונה הקטלנית בכביש 6, סמוך למחלף בן שמן. לאחר התאונה, גורמי הרפואה הצליחו ליילד את התינוק שהיה ברחמה של אירנה, ולהעבירו לטיפול רפואי בבית החולים שיבא שבתל השומר. הוא מטופל בטיפול נמרץ והצוותים הרפואיים נאבקים על חייו. בנוסף לכך, בתאונה נפצעו גם האחות הקטנה אליסה ובן זוגה של האם, סרגיי צ'בוטרב.

שירה גוזלן, השכנה מבניין הדירות ברחוב שזר בקריית ים, תיארה את אירנה ומשפחתה כ"שכנים טובים. היא גרה כאן כשלוש שנים. יפה ומטופחת. הילדות מחונכות מאוד". אולגה, סבתה של ענת ואמו של האב אלכסנדר רוזנברג מאילת, מתגוררת לא רחוק משם באותה העיר, ואמה של אירנה מתגוררת ברוסיה. ראש העיר דוד אבן צור ביקש להביע את תנחומיו והבטיח לבני המשפחה כי העירייה תתגייס לעזרתה ככל יכולתה.

אולגה רוזנברג, סבתה של ענת, הגיעה לבניין בו מתגוררת המשפחה ופרצה בבכי. "ענת הייתה ילדה טובה", אמרה הסבתא. "הבן שלי שגר באילת בדרכו לקריית ים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אסון כבד". רוזנברג בת ה-13, שנהרגה בתאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוזנברג הייתה תלמידת חטיבת ביניים בבית הספר "רודמן", ואחותה אליסה בת השבע שנפצעה בתאונה למדה בבית הספר היסודי "אורים". שרה שייקר, מנהלת חטיבת הביניים ב"רודמן", כתבה להורי התלמידים כי התקבלה "בשורה מרה וכואבת על מותה של תלמידתנו ענת רוזנברג מכיתה ח' 2 בתאונת דרכים קטלנית. גם אימה של ענת נהרגה בתאונה ואחותה הקטנה ואביה מאושפזים כעת בבית החולים. כולנו מרגישים צער ועצב עמוק נוכח האסון הכבד".

אגף החינוך של עיריית קריית ים, בתיאום עם משרד החינוך במחוז חיפה, יפתחו מחר את בית הספר למרות חופשת סוכות, ויפעיל פסיכולוגים שייפגשו עם חבריה של ענת לספסל הלימודים. שייקר כתבה כי "בשעה עשר תלמידים יוכלו להגיע לבית הספר לשיח עם הצוות החינוכי ופסיכולוגים. במהלך השיח יינתן מידע עובדתי אודות האירוע ויינתן מקום לביטוי רגשי וחבירה לכוחות התמודדות יעילים. ייתכן וילדיכם כבר קיבלו את הבשורה הקשה בשעה זו ומביעים רגשות של עצב וצער. חשוב לאפשר להם את השיח ובעיקר למצוא יחדיו את כוחות ההתמודדות שלהם. חשוב לחזק את תחושת המסוגלות בהתמודדות עם האירוע".

עוד בוואלה!

התאונה ביום כיפור: החשוד בדריסת איתי מרגי צפוי להשתחרר למעצר בית

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ענת הייתה ילדה טובה". ענת רוזנברג שנהרג בתאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך התאונה, המכונית שבה נסעו אירנה, ענת ובן זוגה סרגיי התנגשה ברכב מסחרי. מחקירה ראשונית עולה כי מסיבה שאינה ברורה פגעה המכונית במעקה הבטיחות, איבדה שליטה והתנגשה ברכב המסחרי, שבו היו אם, שתי ילדותיה, סב וסבתא מנצרת עילית. בני המשפחה שברכב המסחרי נפצעו אף הם. הפצועים משני הרכבים קיבלו טיפול רפואי בזירה ופונו לבתי החולים שיבא שבתל השומר ובילינסון שבפתח תקווה. סרגיי יצא מוקדם יותר מבית החולים בילינסון כדי להיפרד מבתה של בת זוגו, שנהרגה.

פרופ' אמיתי זיו, מנהל בית החולים השיקומי בשיבא, תיאר את רגעי לידתו של התינוק ואמר כי ההודעה ממד"א התקבלה "כשצוות מאוד בכיר של חדר מיון מחכה פה. אנחנו יודעים על הגעתה של אם בהריון, אז יש גם צוות של חדר לידה. היא מגיעה ראשונה, במוות קליני, ותוך כדי עיסויים וההחייאה מיילדים את היילוד. בסוף החייאה ממושכת, חסר לו דופק ונשימה, אבל מצבו אנוש ואנחנו נאבקים על חייו. בנוסף לאם וליילוד, מגיע מאותה משפחה האבא במצב קל ובת נוספת שמצבה קל והיא תתאשפז לבירור והשגחה".

תאונת דרכים קשה בכביש 6 סמוך לבן שמן - 19 אוקטובר 2019. מד"א
זירת התאונה/מד"א
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהרגה יחד עם אמה אירנה, רוזנברג בת ה-13/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully