וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה ביום כיפור: החשוד בדריסת איתי מרגי צפוי להשתחרר למעצר בית

19.10.2019 / 20:08

בדיון בבית המשפט המשטרה צפויה להודיע בהסכמה עם הפרקליטות כי היא מיצתה את פעולות חקירת הנהג החשוד, אמיר אבו לאבן מרמלה. בקרוב יוגש נגדו כתב אישום

עריכה: ליר שפיגלר

המשטרה צפויה לשחרר מחר (ראשון) למעצר בית את אמיר אבו לאבן, החשוד בדריסת הילד איתי מרגי בתל אביב במהלך יום כיפור. לאחר שמיצתה את פעולות החקירה, הוחלט במשטרה יחד עם הפרקליטות לבקש מעצר בית ארוך כדי שיהיה מספיק זמן לבסס כתב אישום חמור. בזמן הקרוב יוגש כתב אישום נגד אבו לאבן בגין דריסת מרגי בן השמונה, שנפגע מהרכב בעת שרכב על אופניים בצומת הרחובות נמיר וז'בוטינסקי בעיר.

במשטרה מייחסים לאבו לאבן, בן 20 מרמלה, עבירות של הריגה, ייבוא וייצוא אספקת סמים וסיכון חיי אדם. על פי החשד, אבו לאבן עסק בהפצת סמים כשעתיים לפני התאונה הקטלנית. בדיון הקודם בעניינו, האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו בארבעה ימים.

הילד איתי מרגי שמת בתאונת דרכים ביום כיפור. 10 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
נהרג בעת שרכב על אופניו. איתי מרגי/באדיבות המשפחה

לוואלה! NEWS נודע ביום חמישי כי המשטרה מצאה שאבו לאבן לא נהג תחת השפעת סמים, למרות הטענה שבבדיקת השתן הראשונית שלו נמצאו שרידי סם. מאחר שבדיקת שתן איננה קבילה, נשלחה בנוסף אליה בדיקת דם, שמצאה כי לא היו סמים בדמו.

עו"ד ליאור שטלצר שמייצג את אבו לאבן מטעם הסניגוריה הציבורית אמר בדיון הקודם בהארכת מעצרו כי "אנו מביעים צער עמוק על אובדן החיים הטראגי. היום התברר שטענותיו של אמיר כי לא נהג תחת השפעת סמים נמצאו נכונות וכך גם כי לא חצה את הצומת באור אדום". שטלצר הוסיף כי "לאור ממצאים שעולים מהחקירה אנו סבורים כי מדובר לכל היותר בחשד לגרימת מוות ברשלנות. לצערנו הרב המשטרה מתמקדת בחשדות לסחר בסמים שאינן קשורים לתאונה ורק מהטעם הזה אינה מסיימת את החקירה".

עוד בוואלה!

התינוק שיולד אחרי התאונה בכביש 6 נלחם על חייו: "הלב נשבר"

לכתבה המלאה
החשוד בדריסתו למוות של הילד איתי מרגי ביום כיפור בתל אביב. 13 באוקטובר 2019. לירן לוי, באדיבות המצולמים
החשוד, אמיר אבו לאבן/באדיבות המצולמים, לירן לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully