וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך טיסה מתאילנד: תינוקת ישראלית בת שנה סבלה מבעיות נשימה ומתה

19.10.2019 / 23:20

זוהר ציזנר בת השנה שבה עם משפחה מחופשה משפחתית דרך רוסיה, אך באמצע הטיסה לקתה באי-ספיקה נשימתית. המטוס ביצע נחיתת חירום, שם המתינו צוותי חירום ורופאים שנאלצו לקבוע את מותה במקום. משרד החוץ: "הקהילה היהודית גויסה לסייע למשפחה"

זוהר ציזנר, בת השנה שנהרגה במהלך טיסה מתאילנד לישראל , דרך מוסקבה, 10 אוקטובר 2019. עיבוד תמונה
זוהר ציזנר/עיבוד תמונה

תינוקת ישראלית בת שנה מתה אתמול (שישי) בעת שהייתה על טיסה מתאילנד למוסקבה. התינוקת, זוהר ציזנר מרעננה, סבלה במהלך הטיסה מקשיים נשימתיים. המטוס של חברת "איירופלוט" ביצע נחיתת חירום בעיר קזאן, שם המתינו צוותי חירום. למרות מאמצי הרופאים המקומיים, מאמצי ההחייאה לא צלחו ולא נותר להם אלא לקבוע את מותה. על סיפון המטוס היו 274 נוסעים, בהם 42 ילדים ו-12 אנשי צוות.

ממשרד החוץ נמסר כי "האירוע מוכר באגף הקונסולרי של משרד החוץ ומטופל על ידי שגרירות ישראל במוסקבה, אשר גייסה בסיוע הג'וינט את הקהילה היהודית בעיר קזאן ברוסיה לסייע למשפחה בשעותיה הקשות".

בני המשפחה הודו לקונסוליה על הסיוע, וביקשו לאפשר להם להתאבל בפרטיות. "זוהר היתה ילדה קטנה וקסומה שהביאה הרבה אור לחיינו", אמרו. "לצערנו העמוק המסע המשותף שלנו הסתיים בפתאומיות ואנחנו אבלים וכואבים על כך מאוד".

בתחילת החודש נהרגה ישראלית בת 22 בתאונת צלילה באי קופיפי במהלך חופשה משפחתית בתאילנד - כך הודיע משרד החוץ. עוד נמסר כי "המחלקה לישראלים בחו"ל מלווים את המשפחה בשעתה הקשה ומסייעים בסידורי הטסת המנוחה לקבורה בישראל".


(עדכון ראשון: 13:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully