וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון וחגי נהרגו בדרך למוסד החינוכי: "היה ביניהם קשר מיוחד"

17.10.2019 / 16:15

חגי זבלבסקי, צעיר בעל צרכים מיוחדים שתואר כ"חבר קהילה אהוב ועטוף", נהרג בהתנגשות עם משאית בדרך לבית ספר לחינוך מיוחד בב"ש. הוא נסע עם ציון פרץ, שוויתר על חופשה בסוכות כדי ללוות אותו - ונהרג יחד איתו. "הפנים היפות של שדרות", ספד לפרץ רב ישיבת ההסדר בעיר

צילום: יניר יגנה

התאונה הקטלנית ליד שדרות - עדכונים אחרונים:

  • מונית שהייתה בדרך לבית ספר לחינוך מיוחד התנגשה במשאית בכביש 232
  • ההרוגים - ציון פרץ בן ה-65 משדרות והצעיר שליווה, חגי זבלבסקי בן ה-19
  • מחקירה ראשונית עולה כי נהג המונית, שנפצע בינוני, לא נתן זכות קדימה
  • רב ישיבת ההסדר בשדרות ספד לפרץ בהלוויתו: "הפנים היפות של העיר"

ההרוגים בתאונה הקטלנית שאירעה היום (חמישי) סמוך לאיבים הם חגי זבלבסקי, צעיר בן 19 בעל צרכים מיוחדים מקיבוץ אור הנר, והמלווה שלו - ציון פרץ בן ה-65 משדרות. השניים נהרגו בהתנגשות עם משאית בכביש 232 בעת שפרץ ליווה את זבלבסקי לבית הספר לחינוך מיוחד "אורים" שבו הוא לומד.

כאלף תושבים הגיעו לבית העלמין בשדרות להלוויתו של פרץ. "הוא היה הפנים היפות של שדרות. תמיד רוצה לעזור, מאיר פנים", ספד לו הרב פנדל, ראש ישיבת ההסדר בעיר. יהודית אוליאל, חברת המשפחה, תיארה את פרץ כ"איש חסד אמיתי שאהב לעזור, הייתה לו מסירות נפש לילד הזה".

חברת המשפחה הוסיפה כי פרץ ויתר על חופשת הסוכות שלו כדי שיוכל להסיע את זבלבסקי - וכך מצא את מותו בתאונה. "הוא היה מחובר אליו כל כך", הוסיפה. "הוא היה מתקשר אליו ודואג לשלומו. היה ביניהם קשר מיוחד כזה, של דאגה ואהבה".

ציון פרץ, המלווה של הילד שנהרג בתאונת דרכים באיבים, 17 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
"מעורב בקהילה, סבא נפלא לנכדים ואב למופת". פרץ/באדיבות המשפחה

פרץ, שהותיר אחריו שלושה ילדים, עבד במפעל אוסם ומאז שיצא לפנסיה עובד במועצת שדרות ובמקביל מלווה את חגי, שנהרג יחד איתו בתאונה. אוליאל תיארה אותו כמי ש"אהב ללמוד תורה, היה מעורב בקהילה, סבא נפלא לנכדים ואב למופת".

בנוסף לכך, הלווייתו של זבלבסקי תיערך מחר בשעה 10:30 בבית העלמין אור הנר. מועצת שער הנגב הודיעה כי היא "מתאבלת בטרם עת" על מותם של זבלבסקי ופרץ. "חגי היה חבר קהילה אהוב ועטוף. ציון, עובד מועצה מזה שלוש שנים, היה מלווה הסעות מסור", אמרו במועצה.

במשרד החינוך הודיעו כי צוות פסיכולוגים ויועצים נמצא בבית הספר ומעניק תמיכה וליווי לצוות ההוראה, לתלמידים, להורים ולמשפחות. "התאונה הטראגית גבתה מחיר חיים כבד", אמר מנהל מחוז הדרום במשרד החינוך, רם זהבי. "בשם המחוז כולו אנו שולחים תנחומים למשפחה, לסגל החינוך ולקהילה הרחבה ומשתתפים בצערם על האובדן. בשיתוף עם הרשות המקומית נעניק למשפחות את הסיוע הנדרש בשעתן הקשה. ליבנו עם משפחות ההרוגים, מן השמיים תנוחמו".

עוד בוואלה!

דריסת הילד בתל אביב: "החשוד לא נהג תחת השפעת סמים"

לכתבה המלאה
הלוויתו של ציון פרץ ההרוג בתאונת הדרכים בבאר שבע 17 באוקטובר 2019. יניר יגנה
כאלף תושבים מלווים אותו לקבורתו. הלוויתו של ציון פרץ בשדרות, היום/יניר יגנה
שני הרוגים בתאונית דרכים בצומת איבים,17 אוקטובר 2019. מד"א
זירת התאונה, הבוקר/מד"א

השניים נהרגו במונית שבה נסעו במסגרת ההסעה לבית הספר "אורים", לאחר שזו התנגשה במשאית ליד צומת איבים. נהג המונית, כבן 30, נפצע בינוני עם חבלות בחזה ובבטן, ונהג המשאית לא נזקק לטיפול ברפואי. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה הקטלנית ומחקירה ראשונית עולה כי נהג המונית לא נתן זכות קדימה.

הלוויתו של ציון פרץ ההרוג בתאונת הדרכים בבאר שבע 17 באוקטובר 2019. יניר יגנה
"תמיד רצה לעזור". הלוויתו של הרב פרץ בבית העלמין בשדרות, היום/יניר יגנה

בעקבות התאונה, השלושה נלכדו בתוך המונית וחולצו על ידי הכבאים שהגיעו לזירה. פרץ חולץ כשמצבו אנוש וצוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו בשטח. במקביל, הצוותים העניקו טיפול רפואי לזבלבסקי שסבל מחבלה רב מערכתית, אך לאחר שפונה לבית החולים ברזילי שבאשקלון - מת מפצעיו.


(עדכון ראשון: 12:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully