וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר עם צרכים מיוחדים והמלווה שלו נהרגו בתאונה ליד שדרות

17.10.2019 / 12:15

במהלך התאונה, מונית שהייתה בדרכה למוסד חינוכי התנגשה במשאית בכביש 232. שני הנוסעים, צעיר בן 19 והמלווה בן ה-65 שלו, חולצו מתוך הרכב שבו נלכדו ובהמשך נקבע מותם. מחקירה ראשונית עולה כי נהג המונית לא נתן זכות קדימה. במקום נוצרו עומסי תנועה

צילום: מד"א, עריכה: תומר לוי

תאונה קטלנית ליד שדרות - עדכונים אחרונים:

  • מונית שהייתה בדרך לבית הספר לחינוך מיוחד בבאר שבע התנגשה במשאית בכביש 232
  • שני נוסעים, צעיר בעל צרכים מיוחדים והמלווה שלו, נלכדו בתוך המונית ונהרגו
  • מחקירה ראשונית עולה כי נהג המונית, שנפצע בינוני, לא נתן זכות קדימה
  • נהג המשאית לא נזקק לטיפול רפואי; עומסי תנועה נוצרו באזור

צעיר בן 19 בעל צרכים מיוחדים והמלווה בן ה-65 שלו נהרגו היום (חמישי) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 232, בדרך למוסד החינוכי בבאר שבע. השניים נלכדו בתוך המונית שבה נסעו במסגרת ההסעה למסגרת החינוכית, לאחר שהתנגשה במשאית סמוך לצומת איבים, באזור שדרות. נהג המונית, כבן 30, נפצע בינוני עם חבלות בחזה ובבטן, ונהג המשאית לא נזקק לטיפול ברפואי.

השלושה נלכדו בתוך המונית בעקבות התאונה וחולצו על ידי הכבאים שהגיעו לזירה. המלווה בן ה-65 חולץ כשמצבו אנוש, אך צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו בשטח. במקביל, הצוותים העניקו טיפול רפואי לנוסע הנוסף, בן ה-19 בעל הצרכים המיוחדים שגר באזור שדרות, ונפצע באורח קשה עם חבלה רב מערכתית. הצעיר פונה לבית החולים ברזילי שבאשקלון והועבר לחדר הטראומה, אך מת מפצעיו כעבור זמן קצר.

המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה הקטלנית ומחקירה ראשונית עולה כי נהג המונית לא נתן זכות קדימה. באזור נוצרו עמוסי תנועה והמשטרה מסרה כי "ציבור הנהגים מתבקש להישמע להנחיות השוטרים בזירה".

שני הרוגים בתאונית דרכים בצומת איבים,17 אוקטובר 2019. מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א

הצעיר שנהרג הוא תלמיד בית ספר "אורים" לחינוך מיוחד בבאר שבע. במשרד החינוך הודיעו כי צוות פסיכולוגים ויועצים נמצא בבית הספר ומעניק תמיכה וליווי לצוות ההוראה, לתלמידים, להורים ולמשפחות. "התאונה הטראגית גבתה מחיר חיים כבד", אמר מנהל מחוז הדרום במשרד החינוך, רם זהבי. "בשם המחוז כולו אנו שולחים תנחומים למשפחה, לסגל החינוך ולקהילה הרחבה ומשתתפים בצערם על האובדן. בשיתוף עם הרשות המקומית נעניק למשפחות את הסיוע הנדרש בשעתן הקשה. ליבנו עם משפחות ההרוגים, מן השמיים תנוחמו".

הפרמדיקים של מד"א, משה מור ונתנאל ימין, סיפרו כי כשהגיעו לזירה, "ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד. הבחנו במונית מעוכה על כביש ובסמוך משאית. שלושת נוסעי המונית נלכדו. גבר כבן 60 היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם חבלה רב מערכתית. ניסינו להעניק לו טיפול תוך חילוצו מהרכב על ידי הכבאים ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד הוסיפו הפרמדיקים כי הצעיר "חולץ כשהוא מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. טיפלנו ופינינו גם את הנהג, גבר בשנות ה-30 שהיה בהכרה וסבל מחבלות. נהג המשאית, גבר בשנות ה-20, התהלך במקום ולא נזקק לטיפול".

עוד בוואלה!

משרד הבריאות: ההרעלה בארומה ת"א - ככל הנראה מאחסון לקוי

לכתבה המלאה
שני הרוגים בתאונית דרכים בצומת איבים,17 אוקטובר 2019. מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו 260 בני אדם, לעומת 235 בתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף לכך, מתחילת שנה התרחשו 38 תאונות קטלניות במעורבות משאיות, שבהן נהרגו 45 בני אדם.

(עדכון ראשון: 9:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully