וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת הילד בתל אביב: "החשוד לא נהג תחת השפעת סמים"

17.10.2019 / 16:06

פרסום ראשון: המשטרה מצאה כי אמיר אבו לאבן לא נהג תחת השפעת סמים בעת שפגע באיתי מרגי בן ה-8, שרכב על אופניו במהלך יום כיפור. זאת, לאחר בדיקת הדם שעבר. מעצרו הוארך בארבעה ימים

עריכה: עמית שמחה

התאונה הקטלנית ביום כיפור - עדכונים אחרונים:

  • במהלך יום כיפור נהרג איתי מרגי בן ה-8 בעת שרכב על אופניו בתל אביב
  • המשטרה: לאחר בדיקת הדם, נמצא כי החשוד לא נהג תחת השפעת סמים
  • מעצרו של הנהג האורך בארבעה ימים נוספים

המשטרה מצאה כי אמיר אבו לאבן, החשוד בהריגתו של איתי מרגי בן השמונה במהלך יום כיפור, לא נהג תחת השפעת סמים - כך נודע היום (חמישי) לוואלה! NEWS. זאת, על סמך בדיקות הדם שעבר החשוד, ולמרות טענת המשטרה בדיון הקודם, שלפיה בבדיקת שתן ראשונית נמצאו שרידי סם. בדיקה שתן אינה קבילה ולפיכך נשלחה בנוסף בדיקת הדם. בתוך כך, בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו היום בארבעה ימים נוספים.

במשטרה מייחסים לאבו לאבן, בן 20 מרמלה, עבירות של הריגה, ייבוא וייצוא אספקת סמים וסיכון חיי אדם. על פי החשד, אבו לאבן עסק בהפצת סמים כשעתיים לפני התאונה הקטלנית. מהדיונים הקודמים בהארכת מעצרו עלה כי במשטרה נחקרו לפחות שתי נשים שרכשו ממנו סמים. לדברי הטוען המשטרתי, החשוד הלך לצד הדרך והשליך סמים ושני מכשירים סלולריים, כשעל הסמים נמצאו טביעות אצבעו של החשוד.

החשוד בדריסתו למוות של הילד איתי מרגי ביום כיפור בתל אביב. 13 באוקטובר 2019. לירן לוי, באדיבות המצולמים
אבו לאבן בדיון בהארכת מעצרו בית המשפט בשבוע שעבר/באדיבות המצולמים, לירן לוי

התאונה התרחשה לא רחוק מביתו של איתי בתל אביב, בעת שרכב על אופניים יחד עם חברו נבו דיאנה. על פי החשד, איתי נפגע ממכוניתו של אבו לאבן בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ונמיר. בשלב זה, צעק חברו של איתי לעזרה וקרא לסובבים אותו. שירי דיאנה, אמו של נבו, סיפרה לוואלה! NEWS בשבוע שעבר כי "הם היו כל כך זהירים שחצו את הצומת במעבר החציה. הרכב הגיע ב-120 קמ"ש, לא ניתן היה לראות אותו, הוא פגע באיתי ולא השאיר לו שום סיכוי. הם לא ראו אותו מגיע".

עו"ד סרין עיסא, המייצגת את החשוד, מסרה בדיון שעבר כי מרשה נתון "בסיטואציה קשה ולא מעכל את האירוע", הסבירה כי כעת הם ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה. עו"ד חי הבר, המייצג את משפחת הילד, אמר כי הוא "כאן מטעם המשפחה כדי לוודא שימוצה הדין" עם הנהג החשוד. "מה היה לו לחפש שם ביום כיפור במהירות מופרזת? שלא יתנצל בפני המשפחה. לא צריכים את ההתנצלות שלו. ההורים ידאגו שימוצה הדין איתו".

(עדכון ראשון: 9:36)

עוד בוואלה!

סערת ארומה-ת"א: כך חוקר משרד הבריאות את ההרעלה החמורה

לכתבה המלאה
הילד איתי מרגי שמת בתאונת דרכים ביום כיפור. 10 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
מרגי/באדיבות המשפחה

עו"ד ליאור שטלצר שמייצג את אבו לאבן מטעם הסניגוריה הציבורית אמר כי "אנו מביעים צער עמוק על אובדן החיים הטראגי. היום התברר שטענותיו של אמיר כי לא נהג תחת השפעת סמים נמצאו נכונות וכך גם כי לא חצה את הצומת באור אדום".

"לאור ממצאים שעולים מהחקירה אנו סבורים כי מדובר לכל היותר בחשד לגרימת מוות ברשלנות, הוסיף עו"ד שטלצר. "לצערנו הרב המשטרה מתמקדת בחשדות לסחר בסמים שאינן קשורים לתאונה ורק מהטעם הזה אינה מסיימת את החקירה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully