וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת הילד בת"א: הנהג חשוד בהריגה ובסחר בסמים

13.10.2019 / 11:00

המשטרה מייחסת לנהג שעל פי החשד פגע באיתי מרגי עבירות של ייבוא וייצוא אספקת סמים וסיכון חיי אדם. במהלך הדיון בהארכת מעצרו נטען כי נמצאו סמים בגופו וכי עסק בהפצתם. מעצרו הוארך עד ליום חמישי

עריכה: עמית שמחה

דריסת הילד ביום כיפור בת"א - כל הכותרות

  • מעצרו של אמיר אבו לאבן, החשוד שפגע בילד איתי מרגי, הוארך עד יום חמישי
  • המשטרה מייחסת לו עבירות של הריגה, ייבוא וייצוא אספקת סמים וסיכון חיי אדם
  • פרקליטת החשוד: "הוא לא מעכל את האירוע"
  • עורך הדין שמייצג את משפחתו של מרגי: "לא צריכים את ההתנצלות שלו"

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (ראשון) על הארכת מעצרו של אמיר אבו לאבן, הנהג שפגע על פי החשד באיתי מרגי בן ה-8 בתל אביב ביום כיפור האחרון, עד ליום חמישי. במשטרה מייחסים לו עבירות של הריגה, ייבוא וייצוא אספקת סמים וסיכון חיי אדם.

לדברי הטוען המשטרתי בדיון, נערכה לנהג בדיקת סמים ונמצאו בה שרידים של סם, אך עדיין לא ידוע מאיזה סוג. עוד נטען כי על פי החשד, כשעתיים לפני האירוע הוא עסק בהפצת סמים. לדבריו, במשטרה נחקרו שתי נשים שרכשו ממנו סמים, ויש עוד ארבעה לקוחות שלו שטרם נחקרו. עוד הוסיף הטוען המשטרתי כי החשוד הלך לצד הדרך והשליך סמים ושני מכשירים סלולריים, כשעל הסמים נמצאו טביעות אצבעו של החשוד.

החשוד בדריסתו למוות של הילד איתי מרגי ביום כיפור בתל אביב. 13 באוקטובר 2019. לירן לוי, באדיבות המצולמים
אבו לאבן בבית המשפט, היום/באדיבות המצולמים, לירן לוי

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשמונה ימים, אך בית המשפט הורה על הארכת מעצרו עד ליום חמישי. עו"ד סרין עיסא, המייצגת את החשוד, מסרה כי מרשה נתון "בסיטואציה קשה ולא מעכל את האירוע", הסבירה כי כעת הם ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה.

עו"ד חי הבר, המייצג את משפחת הילד, אמר כי הוא "כאן מטעם המשפחה כדי לוודא שימוצה הדין" עם הנהג החשוד. "מה היה לו לחפש שם ביום כיפור במהירות מופרזת? שלא יתנצל בפני המשפחה. לא צריכים את ההתנצלות שלו. ההורים ידאגו שימוצה הדין איתו".

הילד איתי מרגי שמת בתאונת דרכים ביום כיפור. 10 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
איתי מרגי שנהרג בתאונה/באדיבות המשפחה

מאות בני אדם הגיעו ביום חמישי לבית העלמין ירקון בתל אביב, שבו הובא מרגי למנוחות, כדי לחלוק לו כבוד אחרון. במהלך ההלוויה, ספדו לו בקצרה מנהלת בית הספר וחברת המשפחה. הזמרת יסמין לוי, גם היא חברת המשפחה, ביצעה את השיר "צל עץ תמר ואור ירח", שאיתי אהב לשמוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully