וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון פיגוע ליד רמאללה: פלסטיני פגע ברכב ממוגן של מג"ב ונורה

תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו על פי החשד ניסה לדרוס לוחמים מיחידת המסתערבים שפשטו על מחנה הפליטים אל-אמערי ועצרו שני חשודים בטרור. הוא נורה על ידי הכוח ונפצע קשה לאחר שגרם נזק לרכב וביצע תנועה חשודה עם סכין. הלוחמים לא נפגעו, הפרות סדר פרצו במקום

רכבו של המחבל שניסה לדרוס מסתערבי משמר הגבול של המשטרה במחנה הפליטים אל-אמערי הסמוך לרמאללה. ה-17 לאוקטובר. דוברות משטרת ישראל
רכבו של החשוד בניסיון פיגוע הדריסה, הלילה/דוברות משטרת ישראל

פלסטיני ממזרח ירושלים ניסה הלילה (חמישי) לבצע על פי החשד פיגוע דריסה נגד מסתערבי מג"ב במחנה הפליטים אל-אמערי הסמוך לרמאללה. החשוד, שפגע ברכב ממוגן של מג"ב וגרם לו לנזק כבד, נפצע באורח קשה לאחר שנורה על ידי הלוחמים. ממג"ב נמסר כי "אין נפגעים בקרב כוחותינו".

ניסיון הפיגוע אירע לאחר שלוחמי יחידת המסתערבים פשטו על מחנה הפליטים ועצרו שני מבוקשים החשודים בהשתייכות לארגון טרור ומעורבות בפעילות טרור. על פי הודעת מג"ב, בסיום הפעילות הגיח רכב אל עבר הכוח בניסיון על פי החשד לדרוס את הלוחמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכבו של החשוד בניסיון הפיגוע, לפי כלי תקשורת פלסטיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכב התנגש בעוצמה ברכב הממוגן של הכוח. לפי מג"ב, הלוחמים ראו אותו מבצע תנועה חשודה כשסכין בידו וירו לעברו. . בשלב זה הלוחמים ירו לעבר החשוד, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, שפונה לבית החולים שערי צדק שבירושלים. עוד נמסר כי " לאחר האירוע התפתחו במקום הפרות סדר קשות שכללו יידוי אבנים והשלכת בקבוקי תבערה לעבר הכוחות שהשיבו באמצעים לפיזור הפגנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully