וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשנתיים וחצי אחרי שנרצח בפיגוע: אלמנתו של סמ"ר ינאי ויסמן התארסה

15.10.2019 / 9:05

יעל ויסמן, אלמנתו של לוחם נח"ל ינאי ויסמן שנרצח בפיגוע דקירה בסניף רמי לוי לפני כשנתיים וחצי, התארסה לבחיר ליבה רועי אריאלי. על דבר האירוסים בישרה בפוסט מרגש שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה וכתבה: "וניצחת איתי הכל"

יעל ויסמן, אלמנתו של לוחם נח"ל ינאי ויסמן שנרצח בפיגוע דקירה לפני כשנתיים וחצי, התארסה לבחיר ליבה רועי אריאלי - ה-14 באוקטובר 2019. אתר רשמי
יעל ויסמן ובן זוגה רועי אריאלי בעת הצעת הנישואים/אתר רשמי

יעל ויסמן, אלמנתו של לוחם נח"ל ינאי ויסמן שנרצח בפיגוע דקירה לפני כשנתיים וחצי, התארסה לבחיר ליבה רועי אריאלי. על דבר האירוסים בישרה אתמול (שני) בצאת חג הסוכות בדף הפייסבוק שלה, תחת הכותרת: "וניצחת איתי הכל".

סמ"ר ינאי ויסמן נרצח בשנת 2016 בשער בנימין בפיגוע דקירה בסניף רמי לוי. שני מחבלים מצוידים בסכינים חדרו לסופר באזור התעשייה, תקפו את אחד העובדים ופצעו אותו באורח בינוני. ויסמן, ששהה במקום עם רעייתו יעל ובתם התינוקת, הבין כי במקום מתרחש פיגוע. הוא רץ והסתער בידיים חשופות על המחבלים וניסה לעצור אותם, ובשל כך נפצע באורח אנוש. אזרחים שנכחו בזירה ירו במחבלים והרגו אותם. צוות רפואי שהוזעק למקום, נאלץ לקבוע את מותו של ויסמן.

ינאי ויעל ויסמן. פייסבוק, צילום מסך
יעל וינאי ויסמן/צילום מסך, פייסבוק

על אומץ ליבו הוענק לו בשנת 2016 צל"ש מפקד פיקוד מרכז, אותו קיבלה בשמו יעל. "סמל ראשון ויסמן ז"ל חתר למגע בידיים חשופות והפגין בפועלו דוגמה ומופת לערכי צה"ל", נכתב בהודעת דובר צה"ל בטקס.

"נקודות הציון בלחימה המתמשכת בטרור הינם סיפורי מופת אישיים ויחידתיים כזה הוא סיפורו של סמל ראשון טוביה ינאי ויסמן זכרו לברכה", אמר אלוף פיקוד המרכז. "הוא חרף את נפשו כאשר הותיר מאחור את בתו התינוקת נטע ואשתו יעל ורץ ללא נשק, אך מצויד בערכים הנשענים על מסורת צה"ל, מדינת ישראל והעם היהודי. כל אלה הצטרפו לערכים שאותם ספג בבית הוריו, אורלי ואברהם".

עוד בוואלה!

קטטות, ירי וניסיון חיסול: המגזר הערבי ממשיך לדמם

לכתבה המלאה
יעל ויסמן, אלמנתו של סמ"ר ינאי ויסמן, בערב הוקרה ללוחמים בפיקוד מרכז, גבעת התחמושת, ירושלים. ספטמבר 2016. נועם מושקוביץ
יעל ויסמן בטקס הענקת הצל"ש/נועם מושקוביץ
  • עוד באותו נושא:
  • אירוסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully