וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא לשתוק": אחותה של מיכל סלה קוראת לציבור לסייע בפענוח הרצח

12.10.2019 / 18:15

לילי בן עמי, שלפי החשד אחותה נרצחה על ידי בעלה במוצא, חשפה בפוסט בפייסבוק שהועבר אליה מכתב עדות. היא קראה לעזור "לפענח את הפאזל" ולפנות למשטרה בנוגע לכל מידע שעשוי להיות רלוונטי לפרשה: "גם אם שמעת משהו מחברה של חברה וגם אם נראה לך שזה פרט שולי"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: עמית שמחה

אחותה של מיכל סלה, שלפי החשד נרצחה על ידי בעלה אלירן מלול במוצא, קראה היום (שבת) לציבור להעביר למשטרה מידע או עדויות שעשויים לסייע לחקירה. בפוסט שפרסמה בפייסבוק חשפה לילי בן עמי כי הגיעה לידי מכתב עדות שאותו, לדבריה, "העברתי ברעד למשטרה". היא הוסיפה: "אם הכרת את אלירן או מיכל ויש לך מידע, או אם נחשפת למידע - כצד שלישי - משמיעה או ברשת, אם באפשרותך לסייע לפענח את הפאזל - פנו למשטרה. עכשיו. גם אם שמעת משהו מחברה של חברה. גם אם נראה לך שזה פרט שולי ולא חשוב שקשור ליום הרצח".

על פי הפוסט שכתבה, מכתב העדות נפתח במילים "קול דמי אחיך זועקים אלי מן האדמה". לדבריה, "אם יש משהו שלמדנו מהסיפור של מיכלי הוא - לא לפחד לא לשתוק. מעגל השתיקה והפחד מדשנים את שרשי הרוע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיכל סלה עם בעלה החשוד ברצח אלירן מלול/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפוסט פורסם על רקע המשך חקירת החשד לרצח שאירע במושב הסמוך לירושלים. מלול השתחרר מוקדם יותר מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שבו אושפז לאחר שדקר את עצמו וטען שניסה להתאבד. שופט בית משפט השלום בעיר אוהד גורדון קבע כי אין בסיס לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית, לאחר שמלול סרב לעבור אותה למרות המלצת הרופא.

"גם הלילה לא ישנתי כי קראתי", כתבה בן עמי. "קראתי ובכיתי, קראתי ובררתי - זה זיכרון מרגש למאגר ההנצחה, זה שייר, זו הצעת עזרה שמתאים לעדכן בווטסאפ המשפחתי וזה צילום מסך לחוקרת המשטרה. בלילה אני מנסה להגיע למאות ההודעות... מיילים, ווטסאפ, פייסבוק וגם טוויטר".

בנוגע לבקשתה היא פירטה כי "זיכרונות, תמונות, קישורים, אירועים, מכתבים, קבצי קול, סרטונים, חיוכים של מיכל - בבקשה שילחו לכתובת מייל ייעודית, כולל הסבר על הקשר ביניכם, תקופת חיים, שם מלא ומספר טלפון שלך. גם זיכרונות שכבר שלחת - עתה בבקשה שלחו הכל שוב(!) למייל, כדי שיהיה לנו הכל במרוכז שם". כמו כן, צירפה בן עמי את כתובת המייל Remember.michal.sela@gmail.com.

עוד בוואלה!

"אף אישה לא חסינה": 12 קורבנות לרצח נשים מתחילת השנה

לכתבה המלאה

הפוסט של בן עמי בפייסבוק:

"מיכל השאירה אחריה רבבות זיכרונות מרגשים בלבבות, במגירה ישנה, בהרדיסק, על קנווס או באלבום", הוסיפה. "אנו משפחתה וחברותיה של מיכל - נוצרים כל זיכרון וכל עקבה בשקיקה. בהתחייבות להראות הכל לתינוקת. נגדל אותה מוקפת באהבה, בחכמה, באושר ובטוב הלב של מיכל".

על פי החשד, מלול בן ה-34 רצח את סלה בדקירות סכין בדירתם בשכונת מוצא שליד ירושלים. לאחר מכן הוא פצע את עצמו באורח קשה והלך עם בתם בת השמונה חודשים לאחת השכנות בבניין, שהזעיקה עזרה. מלול אושפז במצב קשה אך ביום ראשון שב להכרה ומצבו הוגדר קל. ביום חמישי האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרו ב-11 ימים בהתאם לבקשת המשטרה, ובהסכמת סנגוריו, בגין "חשד להתעללות, רצח באכזריות מיוחדת או התעללות ושיבוש מהלכי משפט".

הערב צפויה להתקיים מחאה נגד רצח נשים בכיכר רבין בתל אביב, אחרי שורת מקרים שאירעו מתחילת השנה. אל מניין הקורבנות הצטרפה אתמול אישה נוספת, בת 29, שעל פי החשד נרצחה על ידי בן זוגה בדירתם בקריית ביאליק. לזוג שני ילדים שהועברו בינתיים לחזקת סבתם. החשוד ברצח טען כי היא ניסתה לשלוח יד בנפשה, אך השוטרים עצרו אותו והעבירו אותו לחקירה בתחנת זבולון, ומאוחר יותר בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו בשבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • מוצא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully