וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התעלל ורצח באכזריות": הוארך ב-11 ימים מעצר החשוד בדקירת אשתו במוצא

בית המשפט האריך את מעצרו של אלירן מלול, שעל פי החשד דקר למוות את אשתו במוצא. הוא עדיין מאושפז בבית החולים במצב קל, לאחר שפצע את עצמו והלך עם בתם לאחת השכנות. משפחתו העבירה מכתב למשפחת הנרצחת, מיכל סלה. לפי המשטרה, יש עדויות רבות ומסמכים המהווים בסיס לחשד

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: עמית שמחה

הרצח במוצא - עדכונים אחרונים:

  • בית המשפט האריך ב-11 ימים את מעצרו של מלול
  • המשטרה טוענת שיש עדויות רבות המבססות את החשד: "התעלל ורצח באכזריות"
  • משפחתו של החשוד העבירה למשפחת הנרצחת מיכל סלה מכתב

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) ב-11 ימים את מעצרו של אלירן מלול, החשוד ברצח אשתו מיכל סלה בשבוע שעבר. הדיון נערך בהיעדרו של מלול, שמאושפז בבית החולים הדסה עין כרם. המעצר הוארך בהתאם לבקשת המשטרה, ובהסכמת סנגוריו, בגין "חשד להתעללות, רצח באכזריות מיוחדת או התעללות ושיבוש מהלכי משפט".

על פי בקשת המשטרה, יש עדויות רבות ומסמכים בתיק המהווים בסיס לחשד. עו"ד עידן גמליאלי, המייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, העביר בתחילת הדיון מכתב ממשפחתו של מלול לנציג המשטרה בבקשה שיעביר למשפחת סלה. בתום הדיון אמר עו"ד גמליאלי כי לאור מצבו הרפואי של אלירן ולאור העבודה שטרם מסר גרסה הסכמנו למעצרו ל-11 ימים.

על פי החשד, מלול בן ה-34 רצח את סלה בדקירות סכין בדירתם בשכונת מוצא. לאחר מכן הוא פצע את עצמו באורח קשה והלך עם בתם בת השמונה חודשים לאחת השכנות בבניין, שהזעיקה עזרה. מלול אושפז במצב קשה אך ביום ראשון שב להכרה ומצבו מוגדר קל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפי החשד רצח אותה בדקירת סכין ופצע את עצמו. מלול עם אשתו סלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השכנה אליה הגיע מלול עם התינוקת, סיפרה כי בסביבות השעה 18:30 אחר הצהריים שמעה דפיקות על הדלת. "פתחתי את הדלת וראיתי גבר עטוף בשמיכה או סדין, מחזיק תינוקת ויושב על הרצפה ליד הדלת ונשען על הקיר. הוא אמר 'אני צריך עזרה, תביאי כוס מים ותקחי את הילדה'. הבאתי לו מים ולקחתי את הילדה ושאלתי מה קרה. אמר 'אני ואשתי ניסינו להתאבד'", היא סיפרה. "נכנסתי עם הילדה והתקשרתי למשטרה, עניתי לשאלות ואז המשטרה כבר יצרה קשר עם מד"א".

מלול נחקר ביום שני בבית החולים במשך כמה שעות, אך לא שיתף פעולה בחקירה ולא השיב לשאלות. כמו כן, הוא טען כי כואב לו. חבריו של מלול סיפרו עליו כי הוא עבד בעבר באבטחה בבאר שבע ולפני כמה שנים עזב את העיר. "לא האמנתי איך זה יכול לקרות, אני הכרתי אותו כאיש נחמד וטוב לב, תמיד רגוע", הם אמרו.

(עדכון ראשון: 8:22)

עוד בוואלה!

"אף אישה לא חסינה": 12 קורבנות לרצח נשים מתחילת השנה

לכתבה המלאה
חשד לרצח במוצא: זירת התקרית. רוני כנפו
זירת הרצח במוצא, בשבוע שעבר/רוני כנפו
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • מוצא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully