וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח במוצא ימים לפני המעשה: סבל התוקף גדול יותר מזה של הקורבן

בני משפחתה של מיכל סלה בת ה-32 שנדקרה למוות על ידי בעלה מתקשים להיפרד, ובפוסט שפרסמה אחותה בפייסבוק היא ציינה התבטאות חריגה של החשוד שעשויה להעיד על כוונותיו. "בסעודה המשפחתית האחרונה הוא התעקש שהתוקף סובל יותר ונימק זאת בדברים שהוא חווה בעברו"

צילום: רוני כנפו

מיכל סלה בת ה-32 הובאה אתמול (שישי) למנוחות לאחר שנדקרה למוות בידי בעלה שניסה לשים קץ לחייו לאחר מכן. החשוד מאושפז במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם ומעצרו הוארך בשבעה ימים. לילי בן עמי, אחותה של מיכל סיפרה על ארוחת השבת האחרונה שבה השתתפו בני המשפחה ובה היו גם מיכל ובעלה, שסיפק אמירה חריגה במהלכה.

"בסעודה האחרונה ההיא, לרוצח שלה היתה אמירה חריגה מאוד", סיפרה אחותה של מיכל בפוסט שבעלתה בפייסבוק. "הוא אמר שבעבירות - הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון וכך גם אני ונגה אחותי. הוא התעקש שהתוקף סובל יותר ונימק זאת ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו".

מיכל סלה, שנרצחה במוצא על פי החשד על ידי בעלה. באדיבות המשפחה
"אמרה לו בתוקף שזה לא נכון". מיכל סלה/באדיבות המשפחה

סלה הותירה אחריה את בתה התינוקת בת שמונת החודשים, אותה הביא החשוד לבית השכנים לאחר שניסה לשים קץ לחייו. בן עמי הודתה לתרומות הרבות שקיבלה עבור התינוקת. "תודה לבגדים להחלפה ששלחתם לתינוקת של מיכל. המשטרה נעלה את הבית ואין לנו גישה לחפצים שלה. תודה לכל האמהות שממשיכות לשלוח לנו חלב אם".

אחותה של סלה הוסיפה כי "משימת החיים החדשה שלנו היא לגדל את הבת הקטנה של מיכל. בת שמונה חודשים בלבד, שעד אתמול ינקה מאמה האוהבת. היא תהיה לעד עבורנו זיכרון חי של מיכל. אני יודעת שכאשר היא תגדל היא תשאל הרבה שאלות והיא תרצה להכיר את אימא שלה שכל כך אהבה אותה".

עוד בוואלה!

החשד לרצח במוצא: "הוא הביא את התינוקת ואמר: 'אני ואשתי ניסינו להתאבד'"

לכתבה המלאה
משפחת סלה מתכנסת לאחר מות מיכל סלה, שנדקרה על פי החשד בידי בן זוגה במוצא, 4 באוקטובר 2019. רוני כנפו
אחיה של סלה, אתמול/רוני כנפו

מעצרו של החשוד ברצח הוארך עד ליום חמישי. עו"ד עידן גמליאלי שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד אמר כי "מדובר בטרגדיה נוראית. החשוד מאושפז בבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם ולכן בשלב זה גרסתו לא נשמע. לאחר שמצבו הרפואי ישתפר נוכל ללמוד את גרסתו להשתלשלות האירועים ולבחון את המשך צעדינו".

שלשום בשעות הערב דפק החשוד על דלת בית שכניו כשהוא דקור ובידו בתו בת שמונת החודשים.
השכנה שאליה הגיע החשוד סיפרה כי "פתחתי את הדלת וראיתי גבר עטוף בשמיכה או סדין, מחזיק תינוקת ויושב על הרצפה ליד הדלת ונשען על הקיר. אמר 'אני צרך עזרה, תביאי כוס מים ותקחי את הילדה. הבאתי לו מים ולקחתי את הילדה ושאלתי מה קרה. אמר 'אני ואשתי ניסינו להתאבד'".

בית המשפחה במוצא שבו נדקרה למוות מיכל סלה על ידי בן זוגה, 4.10.2019. רוני כנפו, אתר רשמי
דלת דירתם של בני הזוג במוצא/אתר רשמי, רוני כנפו
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • מוצא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully